Khamis, 15 Disember 2011

Biar Teruk Dikecam, Rakyat Tetap Menolak 'PELIWAT' Sebagai Pemimpin

    11:00:00 PG   No comments


Semenjak perbicaraan liwat sudah memasuki pusingan akhir, Anwar Ibrahim telah mula menyusun langkah dengan mengupah beberapa media asing luar negara untuk memburukan imej kerajaan Malaysia, kononya segala skandal seks dan liwat yang mengaitkan dirinya adalah satu konspirasi jahat dari pihak kerajaan.

Menurut satu lapuran akhbar yang diterbitkan oleh The Guardian dari United Kingdom ada menyebut, jika Anwar Ibrahim didapati bersalah dalam kes liwatnya, orang yang seharusnya menerima hukuman dari kesalahan yang dilakukan oleh Anwar itu adalah Najib Razak.

Ini bukan lah sesuatu perkara yang pelik, kerana dengan cara ini juga lah mereka selalu guna dan amalkan untuk membela nasib si pesalah laku seks umpama seperti kata pepatah 'Anwar yang sedap pancut dalam tapi Najib pula yang buncit perut'.

Dalam akhbar tersebut juga ada meramalkan bahawa, Anwar Ibrahim tidak akan terlepas kali ini setelah merujuk segala hujah dan fakta yang dikemukakan oleh saksi pihak pembelaan.

Soal hak asasi manusia dan kebebasan bersuara di negara ini juga turut dipertikai oleh editor akhbar tersebut yang berasal dari negara pengamal seks bebas termasuk aktiviti liwat kaum sejenis. Mungkin apa yang difahami oleh mereka tentang erti hak asasi manusia itu bermaksud, bebas melakukan apa sahaja termasuk meliwat, hubugan sejenis sesama jantina dan sebagainya yang mana ia melampaui norma-norma kehidupan sebagai manusia biasa seperti kita.

Apa yang pasti selepas ini akan ada lagi keceman serta tohmahan yang akan dilepar oleh media asing yang berkiblatkan yahudi zionis ini, tampil dengan memberi sokongan moral kepada rakan sekutunya bernama Anwar Ibrahim.

Biar hebat mana pun kecaman yang bakal diterima oleh kerajaan Malaysia dari pihak luar terutama sekali dari negara pengamal seks bebas, ekoran dari isu seks sejenis yang melibatkan seorang tokoh terkenal dari Pakatan Pembangkang iaitu Anwar Ibrahim, rakyat tetap akan menolak manusia spesis ini untuk dijadikan pemimpin pada masa hadapan.

Memang tidak tahu di mana lagi hendak disorok muka ini sekiranya Anwar Ibrahim yang sangat terkenal dengan skandal seks luar tabei ini ditakdirkan menjadi Perdana Menteri Malaysia melalui sokongan dari puak Parti Islam Pas dan chauvanis Dap.

Malu, malu dan malu itu sahaja perkataan yang dapat digambarkan untuk membayangkan jawapan bagi soalan lazim yang bakal ditanya kepada kita oleh pihak luar apabila menayakan "benarkah Perdana Menteri kamu memiliki alat kemaluan yang bengkok?" sambil menunjukkan paparan video seks Anwar sedang membalun ChinaDoll yang disimpan di dalam handset.


Alamak..Tepuk dahi sambil tersenyum untuk menjawab YA.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.