Jumaat, 30 Disember 2011

Wan Azizah Memang Teringin Lihat Anwar Di Penjara Semula

    3:00:00 PTG   No comments


Askay mendakwa Anwar Ibrahim adalah orang yang telah membalun Chinadoll sambil disertakan dengan bukti (rakaman video). Akan tetapi pihak Anwar terutama penyokongnya tidak dapat menerima dakwaan Askay tersebut sambil menyatakan dakwaan itu sebagai FITNAH.

Apa yang Rakyat faham tentang FITNAH ialah, apabila sesuatu dakwaan itu berjaya dibuktikan "ketidak benaranya" maka barulah boleh dianggap sebagai fitnah. Selagi ia tidak disangkal dengan bukti yang kukuh oleh pihak yang didakwa, hal ini akan terus kekal menjadi cerita separuh benar hingga kebenaran itu muncul dengan sendirinya atau melalui pendedahan yang akan dibuat oleh Papa Gomo sikit masa lagi.

Dengan hanya mengemukakan hujah teori berdasarkan bukti yang dikemukakan oleh Askay, ia masih tidak cukup untuk membuktikan yang Anwar memang tidak pernah membalun chinadoll melainkan.....'Kunci' untuk membuktikan dakwaan Askay itu adalah FITNAH, sila tunjukan pada pengetahuan ramai 'Jam Omega' yang disimpan oleh Wan Azizah..Ada bran!!!
 

Hingga di saat Anwar sedang menanti masa untuk masuk kembali ke habitat asalnya iaitu penjara Sg Buloh, sampai sekarang Wan Azizah tidak tampil bersama Jam Omega yang disimpan untuk menyelamatkan Anwar. Adakah jam itu benar-benar tiada dalam simpanan atau Wan Azizah memang sengaja merancang untuk membiarkan Anwar meringkuk dalam penjara sekali lagi kerana terlalu geram melihat kenakalan kotei bengkok milik suaminya.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.