Jumaat, 30 Disember 2011

Satu Dunia Akan Ketawa Bila Melihat Anwar 'Bersumpah' Nafi Meliwat Bekas Pembantunya

    10:00:00 PG   No comments


 

Menurut apa yang dikhabarkan di Blog Pisau.Net, ada menyatakan Anwar Ibrahim akan melakukan upacara sumpah disaat akhir sebelum 9hb Jan 2012 bagi membuktikan bahawa dia tidak pernah meliwat bekas pembantunya iaitu Saipul Bukhari Azlan.

Upacara sumpah tersebut khabarnya juga kini sedang giat diatur. Pelbagai cadangan untuk melancarkan upacara bersumpah itu nanti sedang dalam pertimbangan. Beberapa Ulama terkenal dijangka akan hadir untuk menjadi saksi utama upacara sumpah yang julung-julung kalinya dia adakan setalah 3 tahun kes liwatnya berlalu.

Jika benar upacara ini menjadi realiti, Rakyat Malaysia akan disajikan dengan satu lawak jenaka paling dahsayat dalam sejarah tanah air, sempena melangkah masuk tahun baru 2012. Di mana seluruh penyokong dan kepimpinan PR (Pas,Pkr & Dap) yang menolak kaedah bersumpah ini akan diketawakan.

Kerana selama ini, isu sumpah yang dilakukan oleh Saipul telah menjadi bahan gurauan dan sendaan mereka, malah mereka juga lah yang paling lantang menentang sambil menegaskan bahawa dalam Islam tidak pernah menyeru atau mengajurkan pengauntnya bersumpah jika ingin membuktikan diri berada di pihak yang benar.

Kita nantikan saja, adakah Anwar masih lagi mempunyai dua biji telur yang tersembunyi dalam seluranya untuk melakukan upacara sumpah ini. Kita doakan agar dia tidak dilakhnat ketika memegang Al-Quran pada masa itu nanti.


WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.