Isnin, 16 Januari 2012

'Gay Tua' Anwar Ibrahim Sudah Terlalu Desprate Hendak Berdebat Dengan Najib

    1:00:00 PTG   No comments


Perlawaan Anwar Ibrahim kepada Najib Razak agar BERDEBAT denganya secara terbuka berkenaan isu ekonomi negara tidak dilayan. Kini Anwar berada dalam keadaan sangat DESPRATE untuk membuktikan bahawa dirinya masih lagi relevan di mata Rakyat.

Sekarang ini Anwar Ibrahim menjadi Punaisehat Ekonomi Selangor yang bernilai RM1 dan juga Ketua Pembangkang Pakatan yang mendapat belas ehsan dari DAP setelah ahlinya melompat keluar dari parti.

Pertanyaan terbuka buat sahabat pembaca sekalian. Perlukah seorang Perdana Menteri membuang masanya untuk melayan karenah manusia seperti Anwar Ibrahim. Adakah dengan berdebat secara terbuka ini sekiranya ditakdirkan Anwar menang berhujah dalam sesi debat tersebut membuatkan duit poket kita jadi penuh atau perut orang-orang miskin yang kelaparan boleh manjadi kenyang?

Jangan terikut-ikut dengan apa yang negara barat lakukan. Ikutlah cara acuan negara kita sendiri. Jika Anwar Ibrahim gila sangat hendak berdebat, turunlah ke gelanggang Perlimen, kerana di situlah tempat tempat yang paling sesuai untuk membahaskan apa jua isu yang berkaitan dengan kepentingan rakyat dan bukan kepentingan diri sendiri.

Kenapa Anwar tidak berani berdebat dalam Perlimen?. Kerana di dalam dewan yang mulia itu apa jua kenyataan atau pembohongan yang ingin dilakukan sudah pasti akan direkod dalam bentuk 'Hansrad Parlimen' yang mana kenyataan yang dibuat itu akan kekal 'Valid' sampai bila-bila untuk bahan rujukan, seperti contoh Karpal Singh dalam kenyataanya di Dewan Rakyat suatu masa dahulu pernah mendakwa Anwar Ibrahim sebagai seorang PELIWAT.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.