Rabu, 18 Januari 2012

KPI Maksiat Selangor Turun Mendadak Setelah Khalid Gagap Jadi Exco Agama Islam

    10:27:00 PTG   No comments

Agak terkejut juga bila dikhabarkan Khalid Gagap memegang portfolio agama Islam di negeri Selangor.

Ini merupakan satu petanda yang baik bagi industri maksiat di negeri itu untuk terus berdaya maju setelah melalui beberapa tahun yang sukar akibat sarang maksiat yang dibangunkan sering kali diserbu oleh penguatkuasa jabatan agama Islam yang masa itu di bawah tanggujawab Hasan Ali.

Kini Ronnie Liu dan Teressa Cock sudah boleh menarik nafas lega kerana segala aktiviti haram mereka untuk merosakkan umat Islam di Selangor, tidak akan diganggu oleh sesiapa lagi.

Seluruh rakyat negeri Selangor umumnya tahu bahawa Khalid Gagap hanyalah sekadar seekor lembu yang dicucuk hidungnya oleh Dap. Maka makin naik tocanglah nanti si lahanat-lahanat yang bersarang di pejabat Menteri Besar bebas berbuat apa sahaja waima nak beromen sekalipun.. Line clear...heheh

Ucapan setinggi-tinggi takhziah ditujukan kepada Pas Selangor kerana telah membuktikan bahawa parti itu adalah bohsia sejati yang sering menjadi tunggangan oleh rakan sendiri dari PKR dan DAP. Apa yang lebih malang bagi Pas ialah parti Islam itu kini tidak mempunyai suara lagi untuk menyuarakan hak atau tuntutan yang berkaitan dengan hal ehwal Islam.

Terbukti sudah bahawa Khalid Gagap memliki tahap ilmu agama yang lebih tinggi dari pemimpin Pas sendiri. Semoga lepas ini, Khalid Gagap akan lebih kerap turun ke bawah bersama-sama membentras segala aktiviti maksiat yang sedang berleluasa di negeri Selangor tercinta ini. Boleh pikul ke tanggungjawab yang berat ini?

Sent by Maxis from my BlackBerry®Torch 9810

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.