Ahad, 29 Januari 2012

Skandal Video Seks Anwar, Pas & Dap Perlu Desak Suruhanjaya Diraja Ditubuhkan

    10:21:00 PG   1 comment


Wak J: Oleh kerana perbuatan ZINA adalah amalan biasa bagi seluruh keturunan DAP, maka mereka kurang ambil port akan isu ini. Perlu dingatkan kepada golongan kafir seperti DAP, bahawa pebuatan ZINA yang dilakukan oleh individu Muslim merupakan satu kesalahan yang amat berat dari sudut pandang agama Islam.

Tidak mengira siapa serta darjat sekalipun atau individu itu adalah Anwar Ibrahim yang bakal menjadi perdana menteri Malaysia, penubuhan suruhanjaya diraja ini adalah perlu, kerana rakyat tidak mahu bakal pemimpin mereka yang menerajui pucuk pimpinan negara merupakan seorang pengemar amalan tabiat seks songsang dan haram.

Hasrat Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia sekiranya menang PRU13 akan datang memang tidak dapat diselindung lagi.Tapi sebelum itu satu suruhanjaya diraja perlu ditubuhkan bagi memastikan bakal Perdana Menteri Malaysia yang ke 7 itu bebas dari sebarang salah laku moral yang dikaitkan pada dirinya.

Ini sahaja cara yang terbaik perlu dilakukan sekiranya Anwar Ibrahim masih merasa segan atau takut kerana tidak berani mengambil tindakan undang-undang terhadap individu tertentu yang cuba menjatuhkan karier politiknya.

Penubuhan suruhanjaya diraja ini perlu diusulkan oleh pihak Pakatan Pembangkang sendiri bagi membuktikan bahawa gabungan tiga parti itu benar-benar telus dan menolak mana-mana ahli politik tidak bermoral yang bercita-cita hendak menjadi pemimpin negara.

Sebarang usaha yang digerakan oleh Pakatan Pembangkang untuk menubuhkan satu suruhanjaya diraja bagi menyiasat kes video seks yang melibatkan Ketua Pembangkang Malaysia, wajar diberi sokongan penuh oleh semua pihak. Tindakkan ini adalah penting demi kesejahteraan rakyat jelata, dan ingin ditegaskan sekali lagi bahawa rakyat menolak pemimpin yang mempunyai skandal atau masalah moral yang teruk seperti Anwar Ibrahim.


KUALA LUMPUR 28 Jan. - Penasihat DAP, Lim Kit Siang sepatutnya meminta kerajaan menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd. Hashim berkata, penubuhan suruhanjaya itu penting kerana ia membabitkan individu yang bercita-cita ingin menjadi Perdana Menteri.

Katanya, jika Kit Siang beranggapan isu projek Pusat Fidlot Nasional (NFC) memerlukan penubuhan suruhanjaya diraja, maka isu video seks membabitkan Anwar itu juga patut menjadi keutamaan untuk disiasat oleh suruhanjaya berkenaan.

"Kenapa Kit Siang tidak cadang tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat kes video itu? Sedangkan jelas ia lebih penting berbanding isu NFC kerana membabitkan individu yang mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia.

"Jelas sekali beliau hanya memilih isu yang memberi keuntungan kepada partinya dan menjadikan suruhanjaya diraja sebagai alat mainan politik semata-mata," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. SUMBER UTUSAN MALAYSIA

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. VIDEO SEKS II KANTOI...TOI...TOI2..
    -----------------------------------

    Video seks II kononnya dirakam ketika lawatan Anwar ke Thailand pada 12 dan 13 Jan 2011 yang lalu.

    Dalam Utusan Malaysia, salah seorang Dato T, iaitu bekas bendahari Perkasa, Shuib Lazim mencabar Anwar mendedahkan di mana Anwar berada pada 12 dan 13 Jan tahun lepas.

    Kononnya pada tarikh itu Anwar berada di Thailand melakukan hubungan seks dengan dua orang Mak Nyah Thailand. Maka tujuan mereka bertanya soalan itu kerana mahu membuktikan pada waktu itu Anwar tiada di Malaysia



    Malangnya, belum sempat video jijik itu didedahkan, kebodohan video tersebut awal-awal lagi sudah terbongkar. Ini kerana pada 13 Jan 2011 Anwar berada di Ibu Pejabat Parti Islam se Malaysia, PAS.


    Teringat kes liwat 1998, pada tarikh Anwar didakwa meliwat Azizan, hotel tempat Azizan diliwat itu belum lagi wujud kah kah kah bodoh betul!

    BODOH PUNYE PENGARAH UMNOO PORNO!!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.