Jumaat, 13 Januari 2012

Terang Lagikan Bersuluh, Anwar Memang Gay! Kalau Tak Nampak Juga Pas Memang Dungu!

    10:00:00 PG   No comments


Memang tidak pernah diduga pengaruh seksualiti Anwar Ibrahim amat luar biasa sekali sehinggakan ada pihak luar sanggup meraikan saat pembebasan Anwar dari pertuduhan meliwat bekas pembantunya walau berada jauh di seberang lautan.

Tapi apa yang tak bestnya ialah sokongan moral yang diberikan kepada Anwar Ibrahim datangnya dari persatuan GAY. Pasti Anwar menyumpah sakan puak ini sambil dalam hatinya berkata 'awat la hang ni binggai sangat pi tunjuk banner macam tu pasai apa, habis la kantoi kat penyokong aku'.

Yang paling kasihan dalam hal ini ialah Parti Islam Pas kerana dapat rakan sebatal dari PKR yang mana pemimpin utamanya adalah seorang GAY. Terang lagikan bersuluh, atau semangnya pemimpin serta penyokong Pas tidak mahir atau tidak pandai langsung berbahasa Inggris.


Kalau tak paham juga apa dikata oleh puak PROGAY Anwar yang berpangkalan di Filipina ini, jangan pula marah kalau wak kata penyokong Pas ini DUNGU-DUNGU belaka hingga ke tahap cipan kerana masih tidak faham dan tidak tahu akan kerektor sebenar Anwar Ibrahim.

Wak akui yang wak juga memang kurang mahir dalam penguasaan bahasa Inggris, tapi wak cukup faham dan meningati beberapa nama dan perkataan penting tak kira ia ditulis dalam bahasa apa sekalipun. Perkataan itu ialah ANWAR, LIWAT dan GAY. Ketiga-tiga perkataan ini juga amat sinonom dengan ketua Pembangkang Malaysia dan ia saling lengkap melengkapi antara satu sama lain.

Di bawah ini adalah terjemahan dari Google Translate, khas wak disediakan untuk penyokong Pas yang kurang faham bahasa orang puteh atau buat-buat tak tahu apa mesej yang cuba disampaikan oleh puak GAY Pinoy kepada masyarakat Malaysia bahawa perbuatan homoseksual tidak menjadi kesalahan pada mereka untuk diamalkan dalam kehidupan seharian.


Kuala Lumpur, Malaysia - Organisasi Progresif Gay di Filipina (ProGay) mengalu-alukan semalam pembebasan Malaysia parti penekanan Anwar Ibrahim atas tuduhan liwat.

Sebagai reaksi terhadap penghakiman Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa Anwar tidak bersalah meliwat pembantu Mohammad Saiful Bukhari Azlan, ProGay berkata ia kini masa untuk sekerap undang-undang liwat yang merupakan sebahagian daripada warisan penjajah British. "Kami menyertai pergerakan rakyat demokrasi dalam meraikan kemenangan Anwar atas tuduhan palsu," kata Oscar Atadero, pegawai hak asasi manusia ProGay.

ProGay juga melihat kemenangan di sisi undang-undang sebagai langkah positif untuk hak lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) di Malaysia. ProGay menyatakan bahawa walaupun sebagai Filipina tidak mempunyai undang-undang liwat, ahli-ahli politik dan Hakim mahkamah diserang dengan tuduhan homoseksual untuk keuntungan politik. (Marvyn N. Benaning)

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.