Selasa, 7 Februari 2012

Carik-Carik Bulu Eli Wong Akhirnya Bercantum Jua. Pakatan Haram Selangor Dah Boleh Bungkus

    12:05:00 PTG   No comments


TELUR TEMBELANG SUDAH PECAH...Pihak polis telah mengesahkan bahawa lelaki yang ditahan oleh pihak berkuasa Indonesia tempoh hari adalah individu yang sangat dikhendaki di Malaysia kerana menyebarkan gambar bogel milik seorang exco kerajaan Negeri Selangor.

Carik-carik bulu Eli Wong akhirnya bercantum jua. Sekiranya Khalid Gagap selaku exco Agama Islam dan Menteri Besar Selangor masih ada lagi menyimpan perasaan malunya terhadap Rakyat, sepatutnya sekarang ini juga dia meletakkan segala jawatan yang disandang bersama ahli exco yang lain.

Tindakkan menyembunyi atau melindungi perbuatan yang tidak bermoral seperti salah laku seks yang dilakukan oleh ahli exco kerjaan negeri adalah suatu perkara yang amat sukar diterima oleh Rakyat. Oleh itu Rakyat perlu bangkit mendesak agar Menteri Besar Selangor menyatakan pendiriannya terhadap isu ini.

Pekung busuk yang disimpan oleh kerjaan Negeri Selangor selama ini demi melindungi perbuatan tidak bermoral yang dilakukan oleh salah seorang exco kerajaan negeri kini sudah diketahui ramai. Tidak ada apa lagi yang boleh diselindungkan bagi menutup kebenaran yang sudah terbentang di depan mata.


KUALA LUMPUR - Polis Diraja Malaysia (PDRM) semalam mengesahkan seorang pemuda rakyat Malaysia yang ditahan di Batam, Indonesia Jumaat lalu adalah individu sama yang dicari polis bagi membantu siasatan berhubung penyebaran gambar bogel Elizabeth Wong.

Lelaki yang sebelum ini dikenali sebagai Hilmi dan menetap di Ampang, Selangor itu menjadi buruan polis sejak tahun 2009 selepas tersebarnya gambar-gambar bogel Elizabeth di Internet pada 2009.

Elizabeth ialah Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar Selangor dan juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Parti Keadilan Rakyat (PKR) kawasan Bukit Lanjan.

Hilmi atau Azmin Hilmi didakwa bekas teman lelaki ahli politik wanita itu.

Satu sumber berkata, PDRM dimaklumkan bahawa lelaki bernama Azmin Helmi, 37, yang ditahan oleh pihak berkuasa Batam, Indonesia atas kesalahan memiliki dokumen palsu adalah Hilmi iaitu individu sama dicari polis Malaysia sejak tiga tahun lalu. SUMBER KOSMO

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.