Jumaat, 23 Mac 2012

Masalah Rakyat Selangor Tak Akan Selesai Hanya Dengan Bermain FB Atau Melalui Mimpi Ketika Tidur

    10:00:00 PG   No comments


Wakil Rakyat bermain Facebook atau kantoi tidur di dalam dewan ketika sidang DUN berlangsung merupakan satu perbuatan yang tidak patut ditunjukan dan tidak wajar dijadikan contoh teladan untuk diikut oleh wakil rakyat yang lain.

Perbuatan tidak senonoh yang ditunjukan oleh wakil rakyat dari Pakatan Haram ini seolah-olah menggambarkan mereka tidak peka dan tidak peduli langsung akan masalah atau isu berkaitan dengan kepentingan rakyat yang diwakili.

Ribuan ringgit duit Rakyat digunakan untuk membayar gaji atau alaun mereka setiap bulan. Tetapi hasil yang ditunjukan oleh wakil rakyat ini amat mendukacitakan.

Rakyat memilih pemimpin adalah untuk menjadi wakil mereka agar segala permasalahan atau isu yang berkaitan dengan Rakyat dapat dibawa bincang dan diselesaikan oleh mereka yang diundi oleh Rakyat untuk menjadi wakil rakyat.

Makan gaji buta dan gagal melaksana amanah Rakyat yang dipikul. Pemimpin sepeti ini memang tidak layak untuk diilih sekali lagi menjadi wakil rakyat kerana apa yang diharap tidak sama seperti apa yang dapat kita lihat.

Wakil rakyat Pakatan Haram Selangor lebih banyak masa bermain Facebook dan tidur dari memikirkan dan memberi tumpuan sepenuhnya terhadap masalah dan kepentingan Rakyat yang dibangkitkan.
 
Lena diulit mimpi indah

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.