Isnin, 26 Mac 2012

Nurul Izzah Bakal Dapat Adik Tiri Lagi Hasil Dari Perzinaan Papanya Bersama Chinadoll

    5:00:00 PTG   No comments

Maaf, tajuk artikel tiada kena mengena dengan cerita yang sebenar

Pencacai Pakatan Pembangkang kini seperti manusia yang sudah hilang pedoman hidup kerana tanpa segan silu menabur fitnah walau mereka sendiri tahu apa yang mereka sampaikan itu adalah tidak benar.

Setelah kehabisan modal untuk mengkondem segala usaha murni yang dilakukan oleh Kerajaan BN dalam membantu rakyat, taktik keji yang terakhir mereka terpaksa gunakan ialah dengan melakukan pembunuhan kerektor terhadap individu yang dilihat begitu lantang mendedahkan penyelewengan yang dilakukan oleh pemimpin Pakatan Haprak di negeri yang ditadbirnya

Selepas Shahrizat Jalil, kini tiba pula giliran Noh Omar selaku Tim. Pengurusi BN Selangor cuba di-slow down-kan langkahnya. Corak agrasif yang ditonjolkan oleh Noh Omar ketika membuka segala pekung busuk kerajaan negeri Pakatan Haparak Selangor telah membuatkan seluruh pemimpin dan penyokong Pakatan Haprak merasa tergugat kerana mereka risau jika dibiarkan pendedahan yang dibuat terus berlaku akan menyebabkan peluang untuk Pakatan Haprak mengekalkan penguasaan di Selangor adalah tipis.

Pendedahan melalui foto yang disebarkan oleh pencacai Pakatan Haprak di ruang maya mendakwa kononya Noh Omar sedang berfoya-foya bersama wanita bukan isterinya adalah satu fitnah jahat yang paling tolol dalam sejarah  teori fitnah dunia, kerana fitnah tersebut disebarkan tanpa terlebih dahulu dibuat sebarang penyelidikan atau usul periksa.

Mungkin apa yang ada dalam kepala otak pencacai Pakatan Haprak ini hanya pemimpin mereka sahaja mampu dan layak berbini ramai dan mempunyai kekasih gelap di luar seperti Anwar Ibrahim dan Ostad Badrul Amin. Apabila terlihat foto pemimpin BN seperti Noh Omar bersama wanita lain yang agak asing pada pandangan mata mereka, tanpa usul periksa ia terus digunakan sebagai modal untuk menyebarkan fitnah.


 
Ternyata Pakatan Haparak kantoi all the time..Wanita di dalam foto tersebut adalah isteri Noh Omar yang sah! Cuma yang tak pasti ialah wanita itu adalah isteri sah Noh Omar yang ke berapa. Hanya berdasarkan foto yang dibekalkan oleh ketua pencacai Pakatan, tiada isu yang boleh dijadikan modal untuk menghentam pemimpin BN tersebut. Situasi yang dapat kita lihat di dalam foto tersebut adalah perkara biasa yang dilakukan oleh pasangan suami isteri samada di rumah atau di majlis-majlis tertentu.

Adalah lebih baik pencacai Pakatan ini berhenti dari menyebar fitnah sambil menasihatkan para pemimpinya yang kini sedang menghadapi krisis moral yang paling teruk agar mengubah perangai dan tabiat seksual masing-masing.

Cukuplah dengan membuat perkara terkutuk seperti berzina dan menjalinkan hubungan sulit bersama isteri orang, dan jangan ditambah pula dengan dosa yang lain. Sudah ada saluran yang sah, lubang haram juga yang hendak ditoronya. Itulah pemimpin Pakatan Haprak yang bernafsu buas dan songsang!



WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.