Isnin, 26 Mac 2012

PM Yakin Tawan Selangor PRU13..Jentera BN Bersiap Sedia Turun Ke Medan Tempur

    12:30:00 PTG   No comments


Keyakinan yang dizahirkan oleh Najib Razak di hadapan ribuan Rakyat yang hadir  ketika majlis penyampaian batuan kepada mangsa banjir di Perlimen Hulu Langat dan Ampang sudah tentunya menimbulkan perasaan gusar di hati pemimpin dan penyokokng Pakatan Haprak Selangor.

Keyakinan yang dizahirkan itu juga sudah tentunya akan menjadi pemangkain kepada seulruh jentera pilihanraya BN untuk berusaha keras menawan kembali negeri Selangor yang terelepas ke tangan Pakatan Pembangkang semasa PRU12 berakhir.

Apa yang telah ditunaikan oleh Kerajaan BN di bawah kepimpinan Najib Razak tentunya akan menaikan semula moral dan kepercayaan Rakyat Selangor untuk memangkah BN apabila menjelangnya PRU13.

Kegagalan kerajaan negeri Pakatan Haprak Selangor dalam menunaikan segala janji yang termaktub dalam menifesto piliharayanua dulu menjadi punca utama Rakyat Selangor berpatah arang untuk mengundi semula Pakatan Haprak.

Semua itu dapat dibuktikan dengan sokongan serta sambutan yang sangat menggalakan terhadap Najib Razak selaku pengurusi BN Selangor, bila setiap kali beliau turun padang untuk berjumpa sambil beramah mesar dan mendengar rintihan Rakyat.

Diharap, dengan keyakinan yang telah disuarakan oleh PM ini dapat dijadikan sebagai bara api untuk pembakar semangat bagi menumbangkan Pakatan Hapark dari terus menjahanamkan negeri Selangor tercinta ini.

Obor signal sudah dinyalakan, cuma sekarang ini terpulang kepada jentera pilihanraya BN untuk mengorak langkah bagi menterjemahkan keyakinan PM ini kepada realiti untuk menawan Selangor apabila gelangang tempur sudah dibuka.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.