Ahad, 25 Mac 2012

Rakyat Ditipu..Sudah 30 Tahun Nalla Tahu Anwar Ibrahim Memang Seorang PENZINA

    12:00:00 PTG   No comments


Bekas rakan karib Anwar Ibrahim yang mana suatu masa dulu pernah menjadi pembekal pelacur untuk bosnya melampiaskan nafsu telah membuat pengakuan terbuka dan ikhlas bahawa bekas bos yang sering bermain tenis bersamanya dulu adalah seorang PENZINA atau pengamal biseksual.

Ekoran daripada kenyataan terbukanya itu kepada media, Nalla sangat berharap agar dirinya disaman oleh Anwar Ibrahim sekiranya pendedahan yang dibuat itu adalah satu bentuk fitnah yang berniat jahat untuk menjatuhkan kredibeliti bekas rakan karibya.

Segera saman aku! Itulah reaksi Nalla seperti sudah tidak sabar lagi untuk berhadapan dengan saman Anwar Ibrahim setelah menanti sekian lama. Keberanian Nalla untuk berdepan dengan saman Anwar di mahkamah membuktikan segala dakwaanya terhadap Anwar adalah benar dan tidak boleh diragui.



Sepanjang 30 tahun pernah menjadi rakan karib Anwar Ibrahim sudah tentu Nalla banyak menyimpan dan mengetahui kisah-kisah gelap Anwar Ibrahim yang selama ini tidak diketahui oleh penyokongnya atau di luar pengetahuan Wan Azizah sendiri.

Penjilat Anwar beranggapan, pendedahan yang dibuat oleh Nalla ini sebagai satu tindakan yang bodoh dan mengikut telunjuk pihak tertentu yang ingin menjatuhkan karier politik Anwar. Siapa sebenarnya penjilat Anwar ini kalau hendak dibandingkan dengan Nalla yang sudah 30 tahun menjadi rakan karib Anwar Ibrahim.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.