Rabu, 4 April 2012

Belia Selangor Tekad Menolak Kerajaan Pakatan Haram Pada PRU13

    3:00:00 PTG   No comments


Tak cukup pasir, duit persatuan pun Khalid Gagap nak sedut. Zalim sungguh!

Kasihan apabila mengenang nasib Persatuan Belia negeri Selangor, dah la tak ada sumber keewangan yang stabil, lepas tu terpaksa pula membayar sewa yang tinggi untuk menyewa ruang pejabat milik kerajaan negeri.

Sewaktu BN memegang tampuk permrintahan Selangor dulu, persatu-persatuan Belia ini tidak dikenakan sebarang bayaran sewa. Semuanya adalah percuma.



Sejak Pakatan Haram Selangor mengambil alih, semuanya berubah. Mana yang dulu percuma sekarang ini perlu dibayar jika ingin mengunakanya.

Jika tak punyai wang ringgit yang mencukupi jangan harap dapat menggunakan segala kemudahan yang disediakan oleh kerajaan negeri. Lihatlah syarat-syarat yang dikenakan terhadap penyewa yang ingin menggunakan premis milik kerajaan negeri.

Berselindung disebalik slogan negeri berkebajikan, Kerajaan Negeri Pakatan Selangor tak ubah seperti seekor 'Dracula' yang menghisap darah sesiapa sahaja.

Pembongkaran yang dibuat Noh Omar tentang kezaliman kerajaan PKR seharusnya membuka mata dan telinga golongan muda dan belia Selangor, wajah sebenar Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim dan puak-puak Pakatan Haram ini.

Bak kata Najib Razak, Kerajaan BN agak sukar menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh rakyat Selangor terutama sekali masalah kenaikan kadar sewa premis kerana ia dikawal oleh kerajaan negeri. Tetapi keadaan akan menjadi lebih mudah jika BN berajaya menawan keseluruhan negeri Selangor.

Pilihan sudah diberikan kepada rakyat Selangor. Najib Razak sendiri sudah memberikan jaminanya untuk menyelesaikan segala masalah rakyat Selangor yang dibangkitkan. Cuma sekarang ini terpulang pada rakyat Selangor untuk membuat pilihan yang tepat, samada ingin mengekalkan kerAjaan Pakatan Haram dan hidup lebih sengsara atau memilih BN untuk menikmati kadar sewa yang PERCUMA.


WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.