Khamis, 5 April 2012

Khalid Gagap Mula Tunjuk Belang, Azmin Ali Bakal Kena Tendang

    4:39:00 PTG   No comments


Wak J: Tak lain tak bukan ini mesti kerja Khalid Gagap. Selama ini mana ada kalangan ahli PKR yang berani mempertikai pemimpin sendiri secara terbuka terutama sekali kepada media. Nak-nak lagi orang itu adalah kekasih Anwar Ibrahim. Memang tak sayang nyawa betul, tak lama lagi la tu..

Pasti ada pihak yang mendorong ahli-ahli PKR ini bertindak sedemikian, bangkit menyuarakan rasa tidak puas hati terhadap kepimpinan PKR yang mempunyai masalah atau skandal yang mana boleh menggugat kestabilan parti.

Walau Azmin yang didesak supaya menjawab segala pertikaian yang timbul sejak Nallakarupan mendedahkan cerita sisi gelap bersama isterinya itu secara terbuka. Sudah tentu Anwar Ibrahim tidak boleh lari dari terpalit sama kerana antara gabungan tiga serangkai ini mempunyai hubungan rapat antara satu sama lain.

Sungguh licik permainan politik yang sedang digerakan oleh orang tertentu dalam PKR sendiri untuk mejatuhkan pemimpin yang mereka tidak sukai.

Dalam situasi ini Anwar tidak boleh kelihatan terlalu membela kekasihnya itu kerana sebarang campurtangan Anwar dalam hal ini akan meperlihatkan lagi bahawa Anwar ingin menyembunyikan sesuatu yang di luar jangkaan pemikiran ahli partinya sendiri.

Anwar kini berada dalam dilema samada nak menyelamatkan kekasihnya dari dihentam oleh ahli parti sendiri atau membiarkan Khalid Gagap tersenyum riang kerana strateginya untuk mengenakan Azmin menjadi.


KUALA LUMPUR - Ahli-ahli akar umbi Parti Keadilan Rakyat (PKR) buat pertama kali dan secara terbuka menuntut supaya Azmin Ali menjawab segala dakwaan yang dikaitkan ke atas beliau.

Mereka turut menggesa Timbalan Presiden PKR itu meninggalkan parti jika gagal berbuat demikian dalam masa terdekat demi menjaga nama baik PKR.

Desakan itu dinyatakan oleh Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi dalam satu sidang akhbar di sini hari ini yang turut dihadiri Naib Ketua PKR Ampang, H.M Tan dan 10 ahli jawatankuasa cabang tersebut.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.