Rabu, 25 April 2012

Pengakuan Ikhlas Beruksiswa PR "Kami Hanya Tidur Bersama, Tapi Tak Sempat Nak Pecah Dara"

    4:40:00 PTG   No comments


"Kami hanya tidur dalam satu khemah tapi tak buat apa-apa yang menyalahi agama" atau "khemah kami telah dirampas DBKL, jadi kami terpaksa tidur bersama".

Mungkin itulah alasan yang akan dikata oleh Beruksiswa Pakatan apabila terkantoi aksi sumbang mereka tidur bersama dalam satu khemah dirakam lensa kamera.

Gejala seks bebas semakin menjadi-jadi dalam Pakatan Pembangkang di Malaysia.Tidak cukup dengan masalah moral Ketua Pembangkang, kini tiba pula giliran penyokong taksub Pakatan membuat perkara terkutuk yang sama tanpa rasa segan silu di tempat terbuka.

Berselindung di sebalik demo mansuhkan PTPTN, rupa-rupanya Beruksiswa Pakatan Pembangkang ini ada agenda lain yang lebih dahsyat dan lebih sedap dari apa yang rakyat sangkakan.

Tidur dalam satu khemah antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim diharamkan dalam Islam, biarpun hanya sekadar tidur-tidur sahaja atau tak cukup tempat tidur, ia tetap akan mengundang tanggapan buruk masyarakat.

Bila dah terkantoi, masing-masing tak mengaku itu adalah penyokong Pakatan, ahli PAS, DAP dan PKR. Sebaliknya menuding jari menyalahkan pihak lain. Yang menjadi mangsa dalam kes ini sudah semestinya UMNO.

Untuk menutup malu, penyokong Pakatan Pembangkang di laman sosial sudah mula menyalahkan UMNO kerana menyebabkan Beruksiswa yang berdemo di Dataran Merdeka boleh tertidur bersama.


Lihatlah wahai rakyat Malaysia, satu persatu kemungkaran yang dilakukan oleh Pakatan Pembangkang, baik dari ketua hingga ke pencacai tegarnya, Allah telah bongkar dan bayar cash tepat pada masanya dan sekarang kita dapat lihat bertapa tidak senonohnya perangai puak Pakatan Pembangkang.

Rakyat Malaysia masih bernasib baik kerana Pakatan Pembangkang belum lagi diberi peluang memerintah tanah air. Jika Pakatan Pembangkang diberi peluang memerintah Malaysia, qiamat dunia akan lebih cepat berlaku dek kerana perangai jijik yang ditonjolkan oleh penyokong dan pemimpin Pakatan Pembangkang.

Tidak mustahil Dataran Merdeka yang selama ini terkenal dengan sejarahnya akan bertukar menjadi dataran tempat penyokong Pakatan melakukan aksi seks bebas sekiranya Rakyat Malaysia memberi peluang Pakatan memerintah.

Jika perkara tak bermoral seperti ini yang Rakyat Malaysia mahukan, undilah  Pakatan Pembangkang pada PRU13 akan datang, kemudian tanggung sendiri akibatnya. Jangan disalahkan pihak lain sekiranya anak-anak generasi akan datang rosak akhlak kerana meniru perbuatan zina Anwar Ibrahim tanpa sedikit pun rasa bersalah.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.