Ahad, 15 April 2012

Ritual Agama Hindu Dalam Demo PTPTN..Apa Pula Kata Alim Ulamak PAS?

    11:20:00 PTG   1 comment


Anwar Ibrahim yang meluluskan penubuhan badan skim Pinjaman Tinggi Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), Najib pula yang medapat kalungan bunga mayat dari beruksiswa tunggan Pakatan Pembangkang. Nampak sangat Anwar sedang memperguna sehabis-habisnya budak-bdak mentah ini untuk menutup kemaluanya.

Perbuatan Beruksiswa Pakatan yang semakin hari semakin melampau, jika dibiarkan tanpa sebarang kekangan atau tindakan yang dikenakan kepada mereka, sudah pasti akan mengundang bala dan petaka yang lebih besar kepada negara.

Ambiga kini sudah boleh tersengih puas apabila agendanya untuk memurtadkan orang Islam secara halus sudah mula menampakan kesan positif ekoran dari perangai dan perbuatan yang melangkaui norma-norma Islam seperti  yang ditujukan oleh Beruksiswa Pakatan.

Pasti ramai yang  geleng kepala apabila melihat gelagat budak-budak Melayu beragama Islam melakukan upacara ritual kematian penganut agama Hindu seperti yang dapat kita lihat dalam klip video YouTube di bawah.



Perbuatan seperti orang tak beragama yang dipamer oleh Beruksiswa Pakatan ini sudah tentu ia didorong dari perbuatan ketuanya, iaitu Anwar Ibrahim yang sebelum ini dirakam kelibatnya menyembah api dan bercalit di dahi.

Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Mahasiswa suluruh negara perlu bangkit mengecam tindakan melampau dan perlakuan yang menyalahi batas agama seperti yang ditonjolkan oleh Beruksiswa Pakatan semasa demo di dataran Merdeka beberapa hari lepas.


Sekiranya mahasiswa yang menuntut di IPTA seluruh negara  masih lagi berdiam tanpa sebarang tindakan dan merelakan sahaja perbuatan yang tak berakal ini terus dilakukan oleh rakan-rakan mereka, kelak nanti jangan pula disalahkan tanggapan umum masyarakat terhadap tahap keintelektualan mahasiswa IPTA yang ada hari ini dilihat sama taraf atau jauh lebih rendah levelnya dari BERUK atau yang seangkatan denganya.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Ini bukat setakat Hindu bro...

    Agama "Akbar" macam, kat India di zaman pemerintahan Akbar Agong.

    Mereka mencampurkan agama Islam dengan Hindu.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.