Khamis, 5 Julai 2012

Penulis Blog 'Kaki Fitnah' Pembangkang Bakal Dihumban Ke Dalam Neraka Jahanam

    11:24:00 PG   No comments

Oleh kerana keadaan Perdana Menteri, DS Najib Razak sekarang ini terlalu ampuh dan sukar diserang serta tak makan dek difitnah, maka seluruh askar upahan dajal dalam Pakatan Pembangkang terpaksa mencari jalan alternatif lain dengan menjadikan isteri Perdana Menteri, DS Rosmah Mansor sebagai sasaran utama mereka.

Mungkin inilah harga yang perlu dibayar oleh DS Rosmah setelah bergelar isteri kepada Perdana Menteri. Sikap berdiam diri dan tidak memperduilkan segala fitnah yang dilempar, telah membuatkan pemimpin dan penyokong Pembangkang sentiasa berada dalam kepanasan dan terus berusaha menabur fitnah hingga ke hari kiamat.

Dari sudut padangan mereka, Pembangkang melihat DS Rosmah sebagai kunci utama kelemahan Najib Razak. Oleh itu ia menjadi sebahagian daripada 'master plan' Pakatan yang dirancang oleh Anwar untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) pada PRU13 akan datang.

Sudah terlalu banyak fitnah berat lagi jahat telah ditohmah ke atas batang tubuh DS Rosmah. Dari tuduhan membunuh Altantunya, pembelian cincin berharga RM24 juta hinggalah fitnah terbaru Pembangkang sekarang ini iaitu cubaan untuk melaga-lagakan pihak RTM, TV3 dengan isteri Perdana Menteri apabila dua setesen tv tersebut didakwa oleh Pembangkang telah meletakan 'title' DS Rosmah sebagai Pedana Menteri di dalam salah satu rancangan siaranya.

Bagi mereka yang tidak pernah meyelidik perkara-perkara fitnah seperti ini, pasti akan terus mempercayainya. Sekarang ini pun, fitnah terbaru terhadap DS Rosmah telah tersebar dan menjadi buah mulut serta kepercayaan seluruh penyokong Pakatan Pembangkang.

Tabik hormat kepada Pembangkang wajar diberi di atas kehebatanya dalam mereka fitnah. Fitnah seperti inilah yang selalu disebut dalam kitab kemudian dingatkan kepada kita semua akan fitnah akhir zaman sebelum kemunculan Dajal untuk memimpin golongan manusia seperti pemimpin dan penyokong Pembangkang ke arah kesesatan sekaligus akan dihumban ke dalam neraka jahanam selagi mereka tidak mahu bertaubat.

Diharap kepada DS Rosmah dapat bersabar melayani segala macam fitnah yang dilempar oleh Pakatan Pembangkang. Yakinlah dengan pertolongan dan balasan dari Allah. Buatlah yang terbaik untuk anak bangsa dengan menggunakan  kedudukan kamu sabagai isteri kepada Perdana Menteri.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.