Ahad, 1 Julai 2012

Usia Bukan Penghalang Untuk Anwar Menari Lagi. Goyang Sampai Mati

    12:12:00 PG   No comments


Anwar Ibrahim sememangnya dilahirkan dalam keadaan semula jadinya yang serba boleh. Memang tidak sia-sia dirinya diangkat sebagai 'anugerah tuhan' oleh isteri dan penyokong taksubnya.

Masa zaman mudanya dahulu bermacam-macam perkara dia telah lakukan, di mana org muda sekarang tidak melakukanya lagi hari ini.

Biar pun Anwar hebat dalam menyampaikan khutbah Jumaat atau pidato berapinya di pentas ceramah, tapi ada satu kegilaan Anwar selain dari main depan dan belakang yang mana dia sendiri tidak dapat membuang tabiat tersebut iaitu menari di atas pentas terbuka.

Patang mendengar alunan muzik rancak terutama sekali muzik tamil, mulalah ada anggota badan Anwar yang bergoyang bagai hendak melepaskan gian dan akhirnya kita sendiri dapat melihat bertapa hebatnya bakal Perdana Menteri ke 7 Malaysia menari-nari.

Pada tahun 2007, ketika berkempen di pentas India dalam pilihan raya kecil Ijok, Anwar Ibrahim menari sakan sambil disaksikan sahabat baiknya Datuk Nallakarupan.


Selepas itu, ketika menyertai sambutan perayaan Ponggal di Kuil Sri Maha Marriamman, Kinta Valley, Batu Gajah, Perak, Jan 2012, Anwar sembah api sambil menari-nari lagi.

Yang menghairankan, kenapa Anwar begitu galak sekali seperti manusia lupa daratan apabila mendengar dendangan muzik tamil tapi tidak pada lagu berentak lain?.

Ada juga khabar-khabar mengatakan bahawa tok nenek Anwar berasal dari selatan India. Sejauh mana kebenaran khabar tersebut masih tak dapat dipastikan lagi. Kena tanya pada Anwar sendiri.

Goyang..goyang..goyang kepala....

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.