Jumaat, 29 Mac 2013

You Besok Kerja Tak? Kerjakan I....kikikiki

    11:36:00 PTG   5 comments

papa-gomo-anwar

Sampai bila agaknya Anwar Ibrahim boleh bertahan dengan pendedahan prilaku homoseksualnya yang tersiar di blog PapaGomo.com yang kini sudah masuk ke episod tiga. Ntah berapa banyak lagi episod yang masih tersimpan?

Sehingga ke hari ini, Anwar Ibrahim terus berdiam diri dalam isu video seks sejenis yang melibatkan dirinya walaupun asakkan bertubi-tubi dari rakyat Malaysia yang mahukan penjelasan dari mulut beliau sendiri.

Setakat ini tiada lagi kenyataan dari Anwar membuat penafian bahawa individu yang terlibat dalam klip video tersebut bukan dirinya. Sebaliknya Anwar mengenakan tindakan saman terhadap blogger yang mendedahkan perbuatan tidak bermoralnya itu untuk tujuan menutup mulut.

Buat masa ini, hanya Rafizi Ramli sahaja telah mengesahkan bahawa lelaki yang sedang beramah mesra dengan seorang lelaki 'lembut' di dalam bilik hotel seperti yang disiarkan di blog PapaGomo adalah Anwar Ibrahim.

Sebagai seorang pemimpin yang bercita-cita tinggi hendak menjadi Perdana Menteri, Anwar harus beranikan diri dengan tampil dikhalayak ramai memberi penjelasan tetantang apa sebenarnya telah berlaku dan tidak perlu lagi bersembunyi di balik kain isteri apabila isu moralnya timbul.

Sekarang sudah jelas lagikan bersuluh, sebagai rakyat yang masih lagi boleh berfikir secara waras cuba tanya pada diri sendiri, adakah pemimpin seperti ini yang mempunyai masalah moral begitu teruk mahu diangkat sebagai pemimpin no.1 negara?

Tepuk dada, tanyalah iman masing-masing...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. Ganasnya terkam??

    BalasPadam
  2. Huhu! aku terliwat masuk blog PapaGomo.. video dah tak de.. dah kena block kot.. rugi.. melepas aku.. kempunan aku.. huhu!

    BalasPadam
  3. hhahhahaha.... kita hukum dia nih dengan TIDAK MEMBERI UNDI walau satu pun pada P-GAY- R..... sgt jijik..peramah mende sampai camni.. aduyai... rakyat Msia... bukalah mata.....mmg ada yg open minded atas kapasiti keseksualan itu dia punya fasal asalkan buat keje dan xmenyeleweng tapi camne org semacam nih nak diberi undi utk menjadi PM kalau asyik geram aje dgn pekerja lembut yg comey silap haribulan nti kena pada anak2/adik2 pemimpin luar negara yg bertugas atau yg berhubung dgn kerajaan then kena blackmail lingkop terus negara.....

    BalasPadam
  4. Tadi aku dok menebas kat belakang rumah. Tiba-tiba muncul seekor JEBON (cerpelai) TERKAM aku kerana ia rasa terancam bila dengar mesin rumput.Aku berundur ke belakang dan sempat lihat rupa-rupanya jebon tua.....Biasalah JEBON tu menatang,tak salah dia TERKAM bila terancam.
    Tersenyum dalam hati bila teringat terbaca dan terlihat dalam blog 'ORANG TERKAM ORANG' kerana 'temperature' sudah melepasi tahap bahaya, dan tak boleh dikawal lagi secara otomatik atau manual.........kah kah kah Kah

    BalasPadam
  5. NOK NOK
    Jahat nyer UMNO, sampai nafsu serakah Anwar Ibrahim pon dia orang bole contol...pehhh...ini semua konspirasi UMNO...kalo xde UMNO kat M'sia nie, Anwar Ibrahim tak jadik macam tu....sian Anwar teraniaya...

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.