Ahad, 28 April 2013

PRU13: Tolak Husam Jika Tak Mahu Putrajaya Senasib Dengan Kelantan

    11:28:00 PTG   2 comments

bn-putrajaya-tunm-1

Malam semalam Tun M telah turun ke Putrajaya untuk membantu calon BN iaitu Tengku Adnan Tengku mansor berkempen bagi memastikan calon import PAS dari Kelantan iaitu Husam Musa tewas pada PRU13 kali ini.

Macam biasa, walau di mana Tun M berada atau siri ceramah yang disertainya sudah pasti aura yang dibawanya itu mampu menggamit ribuan hadirin hadir mendengar ucapan beliau. Itu lah kelebihan Tun M biarpun sudah bersara.

Dalam ucapanya Tun M menyarankan kepada penduduk Putrajaya yang sebilangan besarnya terdiri dari kakitangan awam agar menolak calon parti Pembangkang, selain itu Tun M turut mempersoal apakah sumbangan Husam dan PAS di Putrajaya selama ini.

Isyarat jelas calon parti mana yang harus diundi pada PRU13 nanti telah ditunjukkan. Pandangan Tun M selaku arkitek hebat yang membina Putrajaya wajar diambil penduli supaya kakitangan awam yang menjadi pengundi mejoriti di kawasan tersebut tidak meyesal dikemudian hari. Undilah BN untuk kesejahteraan lima tahun lagi.

bn-putrajaya-tunm-2

bn-putrajaya-tunm-3

bn-putrajaya-tunm-4

bn-putrajaya-tunm-5

 Klik sini kalau nak lebih lagi

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. pas kelantan tolak orang malaysia dari lain2 negri datang dan memajukan kelantan, tetapi rakus nak merampas tempat2 lain yg dah dimajukan olih BN diluar kelantan. Pa'el kaum hedonisme!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.