Sponsored

Ahad, 26 Mei 2013

Melepassss...Saipul Juga Yang Dapat Nik Suryani

saipul-kahwin-wakj

Wak J: Pertama sekali wak nak ucap tahniah dan selamat pengantin baru kepada Saipul bersama pasanganya yang juga merupakan wartawan TV3 iaitu Nik Suryani Megat Deraman. Semoga dia orang berdua ni kekal bahagia hingga ke akhir hayat serta dikurniakan anak yang ramai.

Memang tak sangka, selepas banyak halangan yang ditempuhi sebelum ini dapat juga Saipul mengakhiri zaman bujangnya walau teruk dikecam oleh penyokong buta Pembangkang dan diancam keselamtan diri siang malam oleh Anwar Ibrahim bersama kuncu-kuncunya.

Wak yakin dengan ikatan perkahwinan ini, pasti akan dapat memberi kekuatan baru kepada Saipul untuk berdepan dengan Anwar apabila rayuan kes liwat terhadapnya didengar semula pada bulan Jun ini.

Semoga Saipul dan Nik Suriani tabah menghadapi dugaan mendatang dan istiqamah dalam perjuangan menuntut keadilan. Blog ini dan juga rakan blogger yang lain sentiasa memberi sokongan padu sehingga sang Peliwat durjana meringkuk kembali pada habitat asalnya (Penjara Sg Buloh).

Kepada setan-setan Pembangkang yang mempertikai dari mana datangnya jumlah mas kahwin yang diberikan kepada pihak pengantin perempuan, cuba tanya kepada Anwar Ibrahim berapa gaji yang dia bayar pada  pembancuh kopinya dengan siap ektra servis sekali. Pasti lumyan..

saipul-niksuryani-kahwin

KUALA TERENGGANU: Personaliti TV3, Nik Suryani Megat Deraman, 33, selamat diijabkabulkan dengan bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 28, dengan sekali lafaz di Masjid Kristal, Taman Tamadun Islam (TTI) di sini, tepat jam 3.30 petang tadi.

Pasangan pengantin yang mengenakan persalinan indah beRwarna putih dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan, Megat Deraman Megat Stan.
Pihak perempuan menerima sembilan dulang hantaran berbalas 11 daripada pihak lelaki dan mas kahwin bernilai RM41,101.

Majlis persandingan dijadualkan berlangsung malam ini di Dewan Konvensyen TTI jam 8.30 malam ini, manakala majlis di pihak lelaki akan diadakan pada 2 Jun ini di Kuala Lumpur.

4 ulasan:

  1. Salam Wak tentu duit dr hasil yang halal,bukan duit pembancuh kopi. Tulisan wak boleh memberi makna yg bukan-bukan

    BalasPadam
  2. Tapi saiful ni kaki main belakang..kesian la isteri dia nnt..xpe..kita serahkan bini dia pd mat sabu n ustad badrol unt kaunseling...

    BalasPadam
  3. aku pun MELEPASSSS jugak wak...hu...hu..hu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan risau...bunga tak sekuntum...tapi kalu nak jadi mcm saipul dpt bini cun mcm nik sruyani...kena lah liwat dengan anwar dulu...hahahahaha....gurau2 saja...

      Padam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..