Ahad, 26 Mei 2013

Hiburan: Salena Gomez Beraksi Tanpa Baju Dalam Video Klip Terbaru

    12:11:00 PG   No comments

selena-gomez-year-without-rain

Selena Gomez kembali menjadi bualan ramai, tapi kali ini bukan kerana hubungan nya bersama Justin Bieber, tapi disebabkan oleh penampilan seksinya di dalam video klip single terbarunya yang berjudul 'Come And Get It'. Dalam video klip tersebut, aktres berparas manis itu nyaris tanpa busana atas, sehingga terlihat telanjang dada.

Usai pengambilan klik videonya, wanita yang belakangan ini mengalami hubungan putus nyambung dengan Justin Bieber itu pun menjadi incaran banyak wartawan. Ia menghindari puluhan wartawan yang sudah menunggunya di bandara LAX.

Seperti yang dilapokan di The Sun, Selena juga sengaja menutup wajahnya dengan tangan dan syal yang dibawanya. Bahkan, ia sempat bersembunyi.



Sebelumnya, pelantun 'Like A Love Song' itu dipilih sebagai model untuk koleksi terbaru Adidas. Label sport wear itu mendandani Selena dengan gaya street wear yang urban serta berjiwa muda. Ia terlihat segar dengan sentuhan sporty yang jadi ciri khas Adidas.

Dalam salah satu fotonya, aktres 'Spring Breakers' itu mengenakan tanktop hitam, denim short yang kasual, dan sweater kuning. Meskipun bergaya sporty, lekuk tubuh Selena tetap kelihatan  sensual.

Wak J: Syok juga kan layan cerita artis ni. PRU14 pun lama lagi, tak kan nak berpolitik setiap masa, bosan juga..betul tak.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.