Sponsored

Rabu, 29 Mei 2013

PAS Kelantan Kini Kembali Normal Sejak Nik Ajis Tak Diperkenan Jadi MB

pas-kelantan-tolak-kekerasan

Sejak kerajaan PAS Kelantan dapat kepimpinan baru dan golongan parasit yang selama ini melekat di bawah ketiak Nik Ajis tercabut semuanya, PAS Kelantan kini dilihat sudah kembali waras dan bersiakp lebih rasional dalam membuat pertimbangan atau mengeluarkan kenyataan terhadap sesuatu isu.

Apa yang berlaku dalam PAS Kelantan hari ini dilihat sebagai satu perkembangan yang bagus, Mungkin PAS Kelantan sedang cuba menggunakan pendekatan berlembut dalam usaha dan kerjasama dengan kerajaan puast demi kebaikan rakyat.

Setelah 20 tahun Kelantan berada di bawah pentadbiran Nik Ajis dan tidak ada apa-apa perubahan terhadap negeri tersebut melainkan pertambahan jumlah ceramah politik saban hari, membuatkan kepimpinan PAS yang baru mula sedar nasib rakyat Kelantan perlu diubah.

Mungkin sebelum ini disebabkan 'keramat hidup' masih lagi bertenggek di singgahsana kuasa pentadbiran kerajaan negeri dan dikelilingi oleh kumpulan parasit menyebabkan pemimpin PAS lain seperti NIk Amar ini terpaksa tunduk hormat dan menuruti sahaja segala perintah.

Perubahan yang berlaku terhadap pentadbiran PAS Kelantan sejak Nik Ajis tidak lagi diperkenan untuk  menjadi Menteri Besar sudah tentu akan mengundang rasa kurang senang pihak terntentu. Sekarang ini pun sudah mula kedengaran suara-suara memburukkan pentadbiran kerajaan PAS Kelantan dari kalangan pemimpin PAS sendiri yang tak puas hati dengan perlantikan Menteri Besar yang baru.

16 ulasan:

  1. elok la tu,kalau si tua bongkok 3 masih ada rasanya ada perhimpunan besar-besaran dibuatnya siap sekali doa yang tak masuk akal.syukur la beliau dah tiada

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan tiada...cuma belum arwahi saja...

      Padam
  2. Salam Perjuangan!!

    Mohon dapat dipautkan link blog ini. Tq
    http://beliabangkit.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Othaman Ahmad29 Mei 2013 1:16 PG

    Saya yakin Nik Aziz akan mengakhiri kerjaya politiknya dalam lembah kehinaan kerana mendukung Anwar Ibrahim, seorang peliwat @ penzinah, Islam songsang pluralisme dan pengkhianat negara. Seorang ulama' tulen seharusnya adalah seorang kasyaf dan tidak akan bersekongkol dgn pihak kafirun untuk menumbangkan kerajaan yang dipimpin oleh seorang Islam.

    Ketahuilah bahawa dunia arab dan dunia Islam mengiktiraf kerajaan UMNO/BN sejak dulu lagi. Kini mereka menyesali akui tindakan arab spring adalah memudaratkan. Justeru baru-baru ini, Tun Mahathir telah diberi penghormatan untuk menghadiri forum dan memberi ucapan di Mesir bagi mencari penyelesaian terhadap konflik syiah/sunnah dan kesan arab spring (yg dibangga-banggakan oleh Anwar Ibrahim).

    Saya bersyukur dan sentiasa berdoa semoga PAS dan UMNO akan bersatu demi agama, bangsa dan tanah air.

    BalasPadam
  4. Depa cakap camtu sebab depa menang...ce kalah! ce kalah....!

    BalasPadam
  5. PAS BARU
    AZAM BARU
    PERJUANGAN BARU
    PEMIKIRAN BARU

    KUBURKAN ERA PEMIKIRAN NIK AZIZ, YANG BANYAK TAK MASUK AKAL.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Celako Celako tak kedengaran lagi

      Padam
  6. walau sy bukan penyokong pas tp sy menyokong tindakan berani kerajaan pas kelantan dalam byk perkara walau br dlm tampuk pemerintahan kelantan. nmpk lebih mesra dan lebih suka bekerjasama. kita bukan x suka pas cuma x suka cara pas menangani perkara berkaitan agama dan puak sebangsa. x salah bersama utk lebih kebaikan

    BalasPadam
  7. tp org tua tu masih musibat amPas,jwtan tu lagi power

    BalasPadam
    Balasan
    1. Power setakat dalam parti je..tapi dlm pentadbiran tak..dlu boleh lulus itu ini ikut suka..skrg payah..jual nama tok guru pun dah x laku..

      Padam
    2. Harap perubahan yg pentadbiran PAS kelantan lakukan ni x hangat2 taik ayam je..

      Padam
  8. Apabila pemikiran sudah kembali waras berlapang dada dan berperasanka baik insyallah keamanan dan kedamaian akan disusuli dengan kekuatan.

    Bersatulah!...

    BalasPadam

  9. Pas tak boleh dipercayai...kat tv dan akhbar ckp x sokong keganasan..tapi dlm siri ceramah giat membakar ahli menumbangkan kerjaan..bila tiba hari berdemo deme sokong anak2 buah berdemo dan jika demo ala arab spring ni berjaya dema akan u turn tukar statement menyokong perjuangan seperti ini..dasar munafik...tapi aku akn cuba berperangsangka baik kali ini..

    BalasPadam
  10. TIADA PERGABUNGAN PAS UMNO SELAGI SAYA HIDUP -Nik AZIZ

    Pengumuman itu umum dah tahu lama dah dan simpanan tetap Nik aziz.
    tada sapa yang hendak bersatu padu kan kedua parti itu ,cuma ura ura aje gosip serta test market aje.
    Walau pun bagaimana kita doa Nik Aziz dipanjang usia, terus berubudiah kapada yang Maha Esa.
    Doa itu di awali dengan niat Ikhlas.
    Ikhlas yang selalu sering di dengar olih ulamak sohor, niat Kerana Allah, panjang umur saya bukan niat panjang UMUR untuk menentang UMNO atau pun menentang perpaduan PAS UMNO .

    arjuna waspada
    changkat lobak

    BalasPadam
  11. Hormat dia mcm org tua je lah. Itu yg lyk untuk dia. Peliwat kafirun ditatang. Pemimpin negara berteraskan islam disanggah. Akirnya kehinaan yg didapat. Itulah hukum alam. Sendiri tanggung yg tak tertanggung.ingat diri terlalu hebat..org keliling xpernah lupa dan buta. Jawablah sendiri nnti.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..