Ahad, 19 Mei 2013

Permintaan Rakyat...Polis Tolong Kasi Ajar 'Anak Setan' Ni Cukup-Cukup

    1:19:00 PTG   8 comments

adam-adli-anak-setan

Bulu jagung baru belajar nak tumbuh lagi nak tunjuk besar kepala menghasut orang ramai supaya terlibat dengan kegilaan puak Pakatan Haram turun ke jalaraya semata-mata hendak menegakkan kotei bengkok Bang Non yang sekarang ini tengah gila meroyan pasal terlepas lagi jawatan Perdana Menteri.

Memang babi betul budak nama Adam Adli ni. Nasib lah pihak polis dapat tangkap awal-awal anak setan belaan Anwar yang lahir ikut lubang dubur ni sebelum dia bikin lagi banyak masalah pada negara dan menyusahkan orang lain.

Kepada Zahid Hamidi selaku Menteri KDN yang baru..Wak nak ucap tahniah kerana berani membuktikan diri anda sememangnya masih ada lagi  dua biji telur  yang tersimpan dalam sarung kerandut. Apa yang dilakukan oleh pihak polis ini adalah satu 'kick start' atau 'move' yang bagus. Harap tindakan ini berterusan demi keamanan.



Kepada PDRM..pedulikan apa pencacai Pakatan Haram Pembangkang nak kata. 'Just do your job' Dapat tangkap, sumbat dalam lokap kemudian kasi hentam anak setan ni biar sampai tak boleh becakap. Selaku rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kedamaian, sangat menyokong langkah-langkah awal pencegahan yang diambil oleh pihak polis.

Sebelum bibit-bibit perpecahan dan kehancuran  merebak sehingga tak boleh ditangani, elok sangat lah kalau dibersihkan segala tahi dan kotoran yang dibuat oleh setan-setan belaan Pakatan Pembangkang ni terlebih dahulu. Tak perlu lagi ada rasa takut-takut bila nak menjatuhkan hukuman atau mengenakan tindakan terhadap golongan manusia yang tak bertamadun ini. Kuasa ada ditangan, jadi tolong gunakan!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
8 ulasan:
Write comments
  1. Tengok ranbut budak bangang ni tanda dah berapa lama dia ni kena gantung pengajian. Admin dan semua yang ada bukti sila buat laporan polis lagi dan majukan yang sama so AG dapat caj dia ni kaw-kaw supaya court boleh sumbat dia ni dalam penjara selama yg mungkin dan dijatuhi hukuman sebat.

    BalasPadam
  2. good job pdrm. jgn lagi anda dijadikan bhn gelak pakatan sbb takut bertindak

    BalasPadam
  3. Kesian mak ayah dia ...

    BalasPadam
  4. Polis siasat, pej peguam negara yg akan tuduh..jgn tekan polis aja., Pej peguam negera kena tegas dan keras..ITU AJA

    BalasPadam
  5. nasalahnya adalah kerismudin kedi yg dunggu tu,aku heran kenape org melayu Johor ni penakut????skrg zahid zamidi org banjar bagan datok baru ada telor....hishammuddin potong kote bagi anjing makan lagi bagus.....

    BalasPadam
  6. Anjing pun tak makan benda yang kedi. Jangan salahkan anjing, ok.

    BalasPadam
  7. Potong kotei..nanti nak main dgn bini mcm mana?

    BalasPadam
  8. CAKAP SENANG LA...CUBA KO JADI ANWAR N KAMAL ADLI

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.