Khamis, 13 Jun 2013

Tak Padan Dengan 'Anu' Kecil Tapi Selera Punyalah Besar

    9:42:00 PTG   7 comments

suck-my-dick

Bangsa Cina telah memberontak dalam PRU13 yang lepas dalam bahasa mudah untuk memberi tekanan dan memaksa kerajaan menyerahkan negara kepada mereka.  Agenda itu lah  yang telah dicanangkan oleh DAP dalam meraih undi dan sokongan 100% dari bangsa Cina.  Jelas sekali mereka telah menyatakan pendirian mereka bahawa mereka tidak mahukan pemerintahan Barisan Nasional yang berlandaskan Raja Berpelembagaan. Dengan kata lain perjanjian kontrak sosial semasa negara mencapai kemerdekaan cuba dinafikan. Hak bangsa Melayu sebagai Tuan Tanah Melayu ini cuba dirampas. Itu adalah kenyataan sebenarnya. Walau bagaimana cara ayat yang mereka guna untuk memutar belitkan fakta tetap tidak mampu merubah hakikat sebenar.

Sekarang mereka menuntut supaya suara bangsa Cina dalam PRU13 dipenuhi iaitu Malaysian Malaysia iaitu hapuskan hak bangsa Melayu dan dan Kedaulatan Raja-raja Melayu. Mereka lupa pada asal usul mereka. Memang mereka rakyat Malaysia namun mereka bukan tuan Tanah Melayu walaupun telah ditukar nama pada Malaysia.  Bangsa Cina ini sudah lupa diri dan terlalu bongkak dan angkuh sehingga mahu mencabar hak istimewa orang Melayu dan Kedaulatan Raja-raja Melayu.

Kerajaan Barisan Nasional harus ingat bahawa bangsa Cina tidak menghargai kebaikan dan tolak ansur Barisan Nasional selama ini. Oleh itu bangsa Cina harus diajar dengan secukupnya bagi memastikan kebongkakkan dan keangkuhan mereka dapat dihapuskan. Tuntutan Bangsa Cina harus ditarik balik. Bangsa Cina yang terlalu mendewakan bahasa Cina dan memandang rendah Bahasa Malaysia harus diajar dengan menghapuskan semua sekolah Jenis Kebangsaan Cina. Pastikan bahasa Malaysia dijadikan bahasa perantaraan disemua sekolah dan pusat pengajian tinggi.

Tekanan terhadap perniagaan yang diusahakan oleh bangsa Cina harus dipertingkatkan.  Polisi mewajibkan separuh dari  jawatan berpangkat pengurus dan pegawai eksekutif  wajib disandang oleh bangsa Melayu harus dikuatkuasakan memandangkan syarikat yang diusahakan oleh bangsa Cina terlalu prejudis terhadap pengambilan kakitangan berbangsa Melayu.  Jawatan penting hampir 90% disandang oleh mereka.  Cukup sudah kera dihutan disusui, sekarang masa memberi makan pada anak bangsa sendiri.

Segala perniagaan haram bangsa Cina wajib dibenteras dengan tindakan susulan yang berterusan dan penguatkuasaan undang-undang.  Kekang segala aktiviti kongsi gelap, pelacuran ,rumah urut dan pusat hiburan yang tumbuh bagai cendawan di Selangor dan Wilayah Persekutuan.

Semua gereja-gereja wajib dipantau dengan ketat bagi mengelakkan penyebaran dakyah jahat DAP dan pembangkang. Disamping itu , pemantauan berterusan gereja dapat mengekang aktiviti pemurtadan yang sedang giat dijalankan oleh DAP dengan bantuan Anwar Ibrahim.

Sesungguhnya semua tindakan di atas merupakan pemberian terhadap suara  bangsa Cina dalam PRU13 yang lepas. Sekiranya kerajaan Barisan Nasional terlepas pandang terhadap isu-isu penting yang harus mereka ambil tindakan tegas dengan penguatkuasaan undang-undang dan tindakan yang berterusan maka sudah pasti proses untuk mengajar dan mengekang bangsa Cina yang memberontak ini akan gagal. Oleh itu semua pihak wajib mendesak kerajaan bertindak segera terhadap bangsa Cina demi menjaga bangsa Melayu, Agama Islam dan Tanahair kita.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
7 ulasan:
Write comments
  1. idea tu cukup2 BAGUS. cukup2lah kita memberi kepada orang yg tak mengenang budi. soalnya adakah kerajaan cukup2 berani untuk melaksanakannya? aku tak nampak jalan. al jib gor semakin galak membodek cina walaupun dh ditampar oleh cina berkali2.

    BalasPadam
  2. apapun,ajar melayu supaya bersatu seperti mana yang cina lakukan. cina tak gentar selagi masih ramai melayu islam yang bagaikan melukut ditepi gantang, memihak dan bersekongkol dengan mereka. apakah kemampuan yang melayu ini ada bila bn di tumbangkan di selangor. KUASA ? ? ?

    BalasPadam
  3. aku tertarik membaca pendedahan a kadir jasin tentang rundingan sulit pas (15), umno (12) dan pkr (10 melayu). jumlah kerusi yang dimenangi calon melayu islam 37 kerusi pada pru 37. tidakkah melayu begitu kuat dan berkuasa di selangor berbanding hanya 19 kerusi yang dimenagi oleh yang bukan melayu. tak kisahlah siapa yang nak jadi mb asal melayu gah menjadi bangsa yang berkuasa. tolong fikirkan

    BalasPadam
  4. aku tertarik membaca pendedhan a kasir jasin tentang rundingan sulit pas (15), umno (12), pkr (10 kerusi melayu) di selangor yang gagal. Jumlah melayu islam yang menang pada pru 13 sebanyak 37 kerusi. bukan melayu islam lebih hebat dan berkuasa berbanding hanya 19 kerusi yang dimenangi bukan melayu. tolonglah bersatu bangsa ku. jangan terlalu turutkan nafsu kelak cucu cicit kita tak mampu disusu. fikirkan sejenak...

    BalasPadam
  5. Melayu kena bersatu.sedarlah melayu.terutama anak muda melayu.anak melayu dibunoh cara halus dan terancang.hak pekerjaan anak melayu dinafikan sedangkan ramai anak melayu bijak pandai.syarikat gergasi dipenuhi jembalang yg terusan menafikan pemilihan anak melayu utk bekerja.kerajaan mesti pantau dan semak semua syarikat gergasi dari segi pengambilan kerja anak melayu yg ramai berkelayakan.melayu kna kuatkan ekonomi supaya tidak di pijak dan di hina seperti melayu menumpang ditanah melayu.kekalkan smula nama Tanah Melayu sipaya sifat kepunyaan org melayu kuat.jgn lagi berlemah lembut dengan ugutan .niat jahat mereka hanyalah jahanamkan bangsa melayu.org melayu dihalau cara halus dan dihapuskan cara halus
    dan strategik licik jembalang tanah bertahun lamanya. Bersatu melayu.rampas kembali hak melayu demi untuk meneruskan keturunan melayu sebelum ramai minda anak melayu dibunoh.Takbir

    BalasPadam
  6. Ada satu bahagian yang aku tidak setuju dengan cadangan blogger, iaitu mewajibkan orang cina guna bahasa melayu. Pada pandangan aku, kita mesti ada objektif dalam misi kita. Dalam hal orang cina ini, objektif yang sepatutnya adalah menghalau orang cina dari Malaysia, to reverse what happened 100 years ago,bila mereka masuk ke Tanah Melayu. Kita perlu reverse perkara itu. Itu mestilah menjadi objektif kita. Bagaimana mencapai objektif itu? Cara yang terbaik adalah memiskinkan cina dan meminggirkan mereka. Untuk memiskinkan mereka, kita mesti memboikot business mereka sampai mereka miskin seperti mereka mula mula tiba disini dahulu. Untuk meminggirkan mereka, kita mesti membiarkan mereka dengan bahasa mereka. Jangan beri mereka belajar bahasa melayu. Itu cukup bahaya. Apabila mereka miskin dan tidak dapat bergaul dengan orang melayu kerana hanya tahu bahasa cina, pada masa itu, kita ada peluang untuk meminggirkan mereka dengan alasan tidak tahu berbahasa melayu. Kita akan himpit hidup mereka yang sudah miskin itu hingga mereka berpindah ke luar dari Tanah Melayu. Jika mereka tidak juga keluar, kita kena cari cara menghalau mereka.

    BalasPadam
  7. Suami saya dan saya mempunyai kredit yang sangat buruk apabila kita mendalam kepada ahli hukum kewangan sehingga sejauh mana kita memohon kebankrapan, kita mempunyai sedikit atau tidak ada wang untuk menghantar anak perempuan kita ke emily ke kolej yang kita tidak mampu. Kami mengawal pinjaman gaji (syarikat pinjaman), yang telah membantu orang seperti kita, mendapat perubahan gadai janji. Setiap syarikat yang dihubungi kami mahu bayaran sebelumnya $ 1,000 hingga $ 2,000 yang kami tidak mampu. Kerana kami fikir kami tidak mempunyai harapan memilih untuk menjual atau kehilangan rumah anda dengan menutupnya. Kemudian saya berjumpa dengan majalah tempatan dan penutupnya ialah Perbadanan Ikatan Pinjaman. Tiga langkah utama; 1. Anda menghantar permohonan elektronik. E-mel: albakerloanfirm@gmail.com 2. Sediakan cara pengenalpastian yang betul sama ada warga negara anda memegang kad pengenalan atau lesen memandu dan maklumat akaun bank anda. 3. Pinjaman diproses, diluluskan dan dihantar. Cerita panjang dipendekkan, mereka membantu mendapatkan pinjaman pada kadar tetap 4% dan diubahsuai dengan pembayaran yang disemak semula. Mereka juga memberikan pinjaman anak-anak perempuan mereka untuk menyelesaikan gaji penuh kolej saya. Kami bekerja dengan pinjaman Lasson, yang memberi amaran kepada kami tentang kemajuan seluruh dunia. dia melakukan semua dokumen, panggilan telefon, dll. Mereka melakukan semuanya dan kami mendapat pinjaman yang kami terima. Apabila saya bersetuju dengan terma pinjaman mereka dan saya menyerahkan butiran bank saya, saya membayar harga yang berpatutan untuk perkhidmatan ini. Kita tidak akan mampu untuk mendapatkannya semudah dan berpatutan kerana melalui proses transformasi mereka dengan pengetahuan kita. Saya tidak mempunyai masa untuk mengucapkan terima kasih, jadi TERIMA KASIH! Saya tidak dapat meminta pasukan yang lebih baik. Saya dikemas kini dengan pembiayaan semula. Terbaik untuk anda, gadai janji bergerak Jika anda mempunyai masalah seperti kami, hubungi syarikat penyelesaian pinjaman. Mereka boleh bekerja. Yang ikhlas, Timothy dan Maria mengadopsi pada 15 Mac 2018 di Columbus, GA

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.