Rabu, 21 Ogos 2013

Islam Dalam Bahaya! Tentera Dajjal Telah Menguasai Mekah Dan Madinah

    9:32:00 PTG   No comments

Lambang mata Dajjal

Pada ketika ini umat islam di seluruh dunia sedang menumpukan perhatian mereka terhadap krisis yang berlaku di Mesir dan Syria. Tetapi sedarkah kita bahawa apa yang berlaku itu adalah episod terakhir percaturan Dajjal sebelum pergi ke fasa berikutnya sebelum datangnya hari kiamat.

Tahukah anda, sasaran sebenar yang mereka idamkan bukanlah Palestin tapi sebaliknya iaitu MEKAH dan MADINAH. Huru-hara yang berlaku dibeberapa negara arab sekarang ini adalah sebahagian daripada perancangan tentera Dajjal untuk mengaburi mata umat Islam terhadap matlamat utama mereka.

Mungkin ramai daripada kita tidak sedar bahawa Mekah dan Madinah kini telah dikepung dan dikawal secara sistematik oleh Zionis (Israel) bersama sekutunya dari Syiah (Iran). Perancangan jahat mereka telah lama bermula sejak tumbangnya beberapa empayar Islam.

TURKI Uthmaniyah yang ditumbangkan dan jatuh ke tangan puak sekular Ekstreme, walaupun kini diperintah Pemimpin "Islamik" Erdogan, hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang pengikut setia Attaturk.

PALESTIN yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah oleh puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

IRAQ satu-satunya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan, Amerika dan negara salib dan bantuan sulit dari Syiah (Iran).

AFGHANISTAN negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh Amerika hasil bantuan Syiah (Iran) dan segala hasil buminya disalur pada Zionist  Israel.

LIBYA pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan "eksperimen" untuk mencetuskan "Arab Spring". Rakyatnya dihasut untuk "bangkit" dibantu dengan bersungguh sungguh oleh oleh Tentera Salib (NATO).

SYRIA adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab-kitab lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah (Dajjal) dan Al-Mahdi.

MESIR walaupun "diserahkan" kepada Dr Morsi dari Ikhwanul Muslimin,kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionist bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga umat islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera!

Cuba kita lihat pada peta dunia Arab sekarang, kesemua negara Arab yang mengelilingi Mekah dan Madinah telah ditawan secara sistematik oleh puak-puak Dajjal.

Arab-Countries-jews

Dan diakhir zaman juga disebut dalam sebuah hadis memberi tahu bahawa tempat suci umat Islam iaitu Kaabah akan diruntuhkan oleh seorang lelaki berkulit hitam dari keturunan hamba HABSHY yang diberi kepercayaan untuk memerintah Rom.......

JADI SIAPAKAH LELAKI HABSHY  ITU? Nak tahu baca sini

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.