Jumaat, 13 September 2013

Hapuskan Parasit Pembangkang Dalam RTM & Agensi Kerajaan Lain Segera!

    1:47:00 PG   4 comments

rtm-angkasapuri

Sejak kebelakangan ini macam-macam hal berlaku di RTM yang merupakan agensi penyiaran penting milik kerajaan. Tak reda lagi dengan isu hina PDRM yang dilakukan oleh pereka grafik pro Pembangkang yang berkerja di agensi penyiaran tersebut, timbul pula masalah lain.

Bagai tidak pernah serik, sekali lagi kesilapan yang hampir serupa dilakukan oleh kakitangan RTM di laman Twitter rasminya. Biar pun ada segelintir pihak menganggap kesilapan menulis nama Ketua Polis Negara itu sebagai kecil atau 'typing erorr' namun sebagai kakitangan awam yang profesional, kesilapan sebegini tidak seharusnya berlaku. Nampak sangat ada segelintir kakitangan awam yang berkerja di agensi kerajaan seperti RTM tidak peka tentang perkembangan isu semasa tanah air.

rtm-twitter-kpn

Apa yang tersirat dalam hati setiap kakitangan RTM pro Pembangkang yang makan gaji dengan kerajaan tidak lagi mampu disembunyikan sejak Pakatan Rapuh pujaan mereka kalah lagi pada pilihanraya ke 13 yang lepas. Dengan peluang yang ada, telah digunakan sebaiknya untuk mengahancurkan kerajaan dari dalam dengan cara halus yang kita sendiri tidak sedar.

Unsur-unsur sabotaj seperti ini harus dipantau dengan teliti tanpa membiarkan satu pun terlepas. Pergerakan kakitangan kerajaan yang berkiblatkan  Pembangkang ini perlu diawasi supaya parasit-parasit yang dipancutkan Anwar ke dalam angensi-agensi penting  milik kerajaan tidak terus membiak seterusnya membawa kerosakan yang sukar dibaiki.

Kepada menteri yang berkenaan tolong pandang serius tentang perkara ini. Sudah banyak aduan dibuat berkenaan parasit-parasit Pembangkang yang bersarang dan sedang berkembang biak di RTM. Tindakkan tegas perlu dikenakan terhadap pensabotaj-pensabotaj yang cuba memburukkan nama baik Kerajaan. Jika sekali silap mungkin boleh dimaafkan lagi, tapi sekiranya kesilapan yang sama berulang apa kejadahnya? Menteri jaga RTM tidur ka?

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. buang saja laaa....jgn bagi muka...

    suruh mintak kerja dgn guan eng...

    bru dia tau langit tingi rendah...

    BalasPadam
  2. Tak kan ketua jabatan tak boleh ditect benda2 mcm ni..ntah2 si ketuanya pun sama penyokong tegar Pembangkang

    BalasPadam
  3. ibarat api dalam sekam,mesti dipadamkan sebelum ianya membakar..!

    BalasPadam
  4. Suami saya dan saya mempunyai kredit yang sangat buruk apabila kita mendalam kepada ahli hukum kewangan sehingga sejauh mana kita memohon kebankrapan, kita mempunyai sedikit atau tidak ada wang untuk menghantar anak perempuan kita ke emily ke kolej yang kita tidak mampu. Kami mengawal pinjaman gaji (syarikat pinjaman), yang telah membantu orang seperti kita, mendapat perubahan gadai janji. Setiap syarikat yang dihubungi kami mahu bayaran sebelumnya $ 1,000 hingga $ 2,000 yang kami tidak mampu. Kerana kami fikir kami tidak mempunyai harapan memilih untuk menjual atau kehilangan rumah anda dengan menutupnya. Kemudian saya berjumpa dengan majalah tempatan dan penutupnya ialah Perbadanan Ikatan Pinjaman. Tiga langkah utama; 1. Anda menghantar permohonan elektronik. E-mel: albakerloanfirm@gmail.com 2. Sediakan cara pengenalpastian yang betul sama ada warga negara anda memegang kad pengenalan atau lesen memandu dan maklumat akaun bank anda. 3. Pinjaman diproses, diluluskan dan dihantar. Cerita panjang dipendekkan, mereka membantu mendapatkan pinjaman pada kadar tetap 4% dan diubahsuai dengan pembayaran yang disemak semula. Mereka juga memberikan pinjaman anak-anak perempuan mereka untuk menyelesaikan gaji penuh kolej saya. Kami bekerja dengan pinjaman Lasson, yang memberi amaran kepada kami tentang kemajuan seluruh dunia. dia melakukan semua dokumen, panggilan telefon, dll. Mereka melakukan semuanya dan kami mendapat pinjaman yang kami terima. Apabila saya bersetuju dengan terma pinjaman mereka dan saya menyerahkan butiran bank saya, saya membayar harga yang berpatutan untuk perkhidmatan ini. Kita tidak akan mampu untuk mendapatkannya semudah dan berpatutan kerana melalui proses transformasi mereka dengan pengetahuan kita. Saya tidak mempunyai masa untuk mengucapkan terima kasih, jadi TERIMA KASIH! Saya tidak dapat meminta pasukan yang lebih baik. Saya dikemas kini dengan pembiayaan semula. Terbaik untuk anda, gadai janji bergerak Jika anda mempunyai masalah seperti kami, hubungi syarikat penyelesaian pinjaman. Mereka boleh bekerja. Yang ikhlas, Timothy dan Maria mengadopsi pada 15 Mac 2018 di Columbus, GA

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.