Sponsored

Ahad, 22 September 2013

Selamat Bertanding Dato Sri Hishammudin Hussein.. Wak Caya Lu!

kerismudin-2.jpg

Sekarang ni masing-masing tangah galak dan sibuk pasal Pemilihan Agong Umno (PAU). Pada calon yang bertanding pula sekarang ni tengah sibuk berkempen mempromosi diri sendiri supaya dipilih.

Dikhabarkan seramai 148 ribu pemilih bakal menentukan siapa yang layak jadi pemimpin UMNO kelak. Di peringkat tertinggi pula, jawatan Presiden dan Timbalan Presiden sudah selamat kerana menang tanpa bertanding. Bagaimana pula nasib yang lain-lain seperti Hishammudin Hussein terutamanya.

Dikhabarkan juga nasib Hishammudin kini bagai telur di hujung tanduk. Ramai ahli UMNO yang menyampah dengan sikapnya yang terlalu lembut, kurang tegas dan mudah tunduk kepada desakkan pihak lain.

Agak seram juga pemilihan kali ni, kerana nasib calon yang bertanding sukar diramal.  Apa yang wak boleh kata, selamat bertanding dan semoga berjaya dipilih. Jangan main duit, jangan tikam belakang kerana tu budaya Anwar Ibrahim.

Baca sini juga pasal Hishammudin Hussein yang dikhabar tak cukup 'jantan' dan  Melayu jiwanya. Bila setiap kali cium Keris mesti kena minta maaf sebab nak jaga hati puak Cinabeng yang mudah terasa dan terancam.

kerismudin-1

kerismudin-3

4 ulasan:

  1. Semoga menang Datuk Seri!

    Nanti kalau bagi BR1M lagi, jangan pula tak bagi pada golongan ibu-ibu tunggal macam kami. Dah dua kali golongan kami ni nengok ajer. Rasa golongan kami terpinggir dari bantuan kerajaan.

    Sekian, terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan risau Puan...mesti dapat kali ni..kalau menang lah. Tapi sebelum tu nak tanya..Puan ni masih solo lagi ka?

      Sekain, terima kasih.

      Padam
  2. Sudah sudah lah hisham...ini mungkin masa untuk awak bersara dari politik...

    Awak tak malu ka kalau awak kalah teruk nanti...memang awak langsung tidak ada tokoh memimpin...

    BalasPadam
  3. Jgn riso wak...hisham kompommmm...maklum bakal PM, takkan la perwakilan tak sokong. kan selama ni dia amat cemerlang & terbilang di semua kementerian yg diterajui (kbs, pelajaran, kdn, kini kementah). tengok masa lahad datu...kan dia kata penceroboh2 tu bkn pengganas, mereka semua ada saudara mara di sabah...sbb tu takde sorang pun anggota keselamatan kita yg maut, kan kan kan? lagipon kan dia sepupu najib???

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..