Rabu, 2 Oktober 2013

Pemilihan CEC DAP TIDAK SAH..Status Wakil Rakyat DAP di Parlimen Juga TIDAK SAH!

    11:28:00 PTG   2 comments

ahli-parlimen-dap-2013
Barisan Wakil Rakyat HARAM Dap 2013

Anjing dan Babi dalam DAP nampaknya sudah masuk ke dalam perangkap yang mereka buat sendiri.

Sekiranya pemilihan CEC DAP kali ke 16 yang berlangsung pada 15 Disember 2012 lepas TIDAK SAH, maka penyerahan watikah perlantikan wakil rakyat DAP oleh setiausaha dan pengurusi parti untuk mereka bertanding dalam pilihanraya  umum ke 13 juga TIDAK SAH!

Lim Guan Eng dan Karpal Singh sudah sudah terbayang akan malapetaka yang bakal datang sekaligus menghancurkan DAP dari arus politik tanah air.

Oleh sebab itu lah, babi dan anjing dalam DAP kini sedang gila menyalak dan menyondol tidak tentu hala menyalahkan UMNO dan ROS seperti mana yang telah diajarkan Anwar Ibrahim untuk menyelamatkan tengkuk sendiri.

Disaat ini ahli politik DAP sedang bertungkuslumus untuk keluar dari perangkap yang dipasanganya sendiri dengan mencari seekor kambing hitam sebagai ganti.

Sebelum persepsi jahat yang cuba ditanam DAP ke dalam minda rakyat bahawa semua ini adalah salah UMNO dan ROS, elok kiranya kita ambil peluang ini untuk menerangkan kepada rakyat mengikut cara masing-masing tentang perkara yang sebenar sedang berlaku.

Pihak ROS dan juga SPR perlu memandang serius tentang perkara ini kerana ia boleh memberi implikasi yang sangat besar terhadap sistem demokrasi negara.

Untuk pencerahan yang lebih lanjut sila klik sini

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. Mereka tahu yang mereka tidak sah semasa perlantikan itu, dan mereka sepatutnya tidak mengunakan lambang roket untuk bertanding PRU13 kerana, parti itu tidak sah. Mereka sepatutnya guna lambang PAS atau lambang Beruk ke. Kini perlantikan semula CEC DAP pun tidak sah juga kerana tidak mengikut perlembagaan parti. Macam mane ni. Dah lah kalah semasa pemilihan tapi masih gila nak pegang jawatan setiusaha agung. Ape cerita semua nih. Mane dia demokrasinya, mane dia BERSIH nya. Kenapa tak ada sekok pun ahli yang berani buat bantahan ke mahkamah. Pastinya takut Parti DAP di istiharkan haram dan semua wakil rakyat dan wakit parlimen akan di lucut hak dan tidak ada satu pun wakil pembangkang dari DAP kelak. Ape cerita ni bro.......

    BalasPadam
  2. wakil rayaat DAP mana tau malu muka tebal macam kulit buaya dan perangai macam binatang beruk .Aku gelak guling guling bila jerat yang dipasang makan tuan .......Karpal selalu menang kes sebab teknikal .......sekarang DAP kena sebab teknikal dan karpal tak akan mampu untuk berhujah .....Bila dah tau kedaan merika dalam bahaya mulalah mengugut ROS dan cubaan mendapat simpati dgn menuduh ROS berniat jahat tapi tak sedar merika adalah sebuah parti jahat dan penipu .

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.