Khamis, 17 Oktober 2013

Setelah Sembah Api..Lepas Tu Jesus Pula.. Yang Mana Satu 'Allah' Anwar Sembah Ni?

    9:53:00 PTG   8 comments

anwar sembah api

Wak J: Dengan status keislaman Anwar yang diragui sekarang, maka tak hairan lah dia dan rakan sekutunya dalam PAS setuju kalimah Allah digadai kepada puak kafirun.

Lagi satu, sekiranya Yusof al-Qardhawi nampak Anwar sembah api dalam upacara hidu seperti dalam gambar di atas, sudah pasti ulamak tersohor Mesir yang gagal mentarbiyah rakyatnya itu akan menghantukkan kepala di dinding apabila mengenangkan nasib dikencing Anwar sepanjang hanyatnya.

anwar sembah mayat

PETALING JAYA: Pakatan Rakyat (PR) mengekalkan pendirian mereka bahawa bukan Islam boleh menggunakan kalimah Allah walaupun Mahkamah Rayuan pada Isnin melarang akhbar Gereja Katolik The Herald daripada menggunakannya.

Dalam sidang akhbar bersama untuk mengumumkan pendirian mereka PR yang diketuai oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan, bahawa mereka sentiasa konsisten dalam menangani isu tersebut dengan syarat ia tidak disalahgunakan dan disalahertikan.

"Oleh yang demikian kami menyeru masyarakat agar bertenang sehingga segala proses perundangan berhubung isu ini diselesaikan," ujarnya lagi di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini pada lewat petang Khamis.

Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali dan Penasihat Kebangsaan DAP, Lim Kit Siang.

Tegas Anwar, PR berharap tidak ada mana-mana pihak yang mengeksploitasikan isu ini untuk membangkitkan sentimen mana-mana kaum atau agama.

Anwar juga menegaskan tidak perlu kepada mana-mana pihak yang menyokong keputusan Mahkamah Rayuan itu dengan menghentam pandangan pihak lain yang berbeza.

Ini termasuklah, katanya, pandangan yang disuarakan oleh bekas mufti Johor.

Anwar merujuk kepada pandangan yang disuarakan oleh Datuk Noh Gadut yang berkata sesiapa yang mempertikaikan keputusan Mahkamah Rayuan itu boleh disifatkan sebagai murtad.

Malah kata Anwar, ulamak terkenal dunia, Yusof al-Qardhawi sendiri menegaskan yang kalimah Allah tidak eksklusif hanya untuk umat Islam.

Kepada satu soalan, Mustafa menjawab isu mengenai kalimah Allah ini tidak wajar dijadikan isu pada pilihan raya kecil Sg Limau 4 November nanti.

Dalam pada itu Anwar mengesahkan yang nama calon PR untuk pilihan raya itu nanti akan diumumkan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Sg Limau pada Isnin, 21 Oktober.

Kerusi Dewan Undangan Negeri Sg Limau menjadi kosong ekoran kematian wakilnya, iaitu bekas menteri besar Kedah, Tan Sri Azizan Abdul Razak pada 26 September lalu.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
8 ulasan:
Write comments
  1. Makin DAJAL si KAPIR MUSUH-MUSUH Islam/Melayu ini! Puak Kristian Zionis dr. DAPBangkai/PKR, juga sedg- mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu!

    Namun, SYUKUR ALHAMDULILLAH Allah SWT telah MELINDUNGI kita umat Islam/Melayu yg. makin TERANIAYA, di Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kita, dr. sebelum diJAJAH si Kapir BUAS LIBERAL British-Zionis laknat lagi!

    Namun, harapnya K'jaan/Jakim/JAWI akan memastikan KEDAJALAN KAPIR musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR ini tidak akan berulang - apa saja isu berkaitan Islam mesti dibicarakan di MAHKAMAH TINGGI SYARIAH, kerana M'sia adalah NEGARA ISLAM, bukan di mahkamah sivil (yg. asasnya ditubuhkan si LIBERAL Barat-Zionis). Kalau tak bertegas mcm. ni, puak KAPIR HARBI DAJAL ini akan terus naik muka dia, utk. MENJATUHkan M'sia sbg. NEGARA ISLAM serta umatnya, dan MENJAJAH kita! Maka baiklah juga PAS bersatu dgn. UMNO, dan hapuskan PENGKHIANAT-PENGKHIANAT yg. menyokong KAPIR-KAPIR HARBI-makin-buas!

    Apalagi PENGHINAAN ke atas ALLAH SWT kita ini diperjuangkan oleh si guan eng-KAPIR-DAJAL pada "Christmas Eve" pd. 24 Dis. - malam menyambut kelahiran Jesus, jelmaan tuhan Kristian mereka ke dunia ini. Apa punya BALA ini!

    Dan juga si DAPBANGKAI begitu berani sekali menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Sedangkan gereja Katholik pula mahu MENGKRISTIANkan Kalimah ALLAH kita, di NEGARA ISLAM kita ini! Serta, malangnya undi kepada DAPBANGKAI/PKR termasuk di Sabah dan Sarawak (yang amat kaya minyak-gas apalagi dengan penemuan terbaru) tidak mustahil akan meningkat bukan hanya dari kaum Cina, tetapi dengan MENGKRISTIANkan seramai mungkin, dan MENGHASUT masyarakat Kristian termasuk Bumiputera miskin di pendalaman, contohnya kaum Penan, Orang Ulu, Rungus, Iban dsbnya, termasuk dgn. menggunakan isu Kalimah ALLAH ini.

    Dan si KAPIR MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR juga sdg. cuba MENJATUHkan DS Mohd Ali Rustam kita, dgn. tuduhan 'fitnah' (cepatnya polis buka siasatan - tapi DAPBANGKAI HINA Umat Islam/Melayu, panggil ROS "anjing UMNO" tidak pula dipeduli!) kerana KEBERANIAN DS Rustam mempertahankan Islam/umatnya serta hak Bumiputera Islam/Melayu, termasuk dgn. penubuhan Dunia Melayu Dunia Islam (DMDI), yg. cuba menyatukan kaum Islam/Melayu serumpun Nusantara terutamanya dr. Indonesia dan S'pura, termasuk dgn. penubuhan Jambatan Melaka-Dumai, iaitu jambatan 35 km merentasi Selat Melaka dari Melaka ke Dumai, Sumatera. Penubuhan jambatan ini amat dibenci oleh DAPBANGKAI!

    Dan bukan main lagi si KAPIR-KAPIR DAJAL kat M'sia ni, MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis, yg. amat BUAS! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - pala hotak si KAPIR SYAITAN Barat-Zionis PENIPU ini, di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Allah.. Kau cbutlah nyawa Anwar laknatullah secepat mgkin.dialah punca segala kejahatan di negara ini...kami rkyat msia yg beriman kepadaMu..mahu idup tenang dlam kesucian agamaMu Ya Allah..amin.

      Padam
    2. Amin..ya rabbal alamin. Memang sepatutnya dari dulu lagi Anwar dah mati..jom doa rmai2..mintak gay tua laknat ni cpat mampus.mkin hancur rakyat bila ada pemimpin sesat macam ni

      Padam
    3. Amin...Amin...Amin...

      Padam
  2. Anwar aku tak heran sangat ! tapi aku kesian dgn tok tok lebai Pas tuuu..

    BalasPadam
  3. Boleh tak islam membunoh orang seperti aljuburi ni. Lebih baik sembelih orang seperti aljuburi ni.

    BalasPadam
  4. Boleh...kalo hudud di arab saudi ni.anwar gay ni dh lama kena pancung kepala

    BalasPadam
  5. Kita Ajar PAS...lingkupkan di Sungai Limau...mudahan mereka akan tersedar...bahawa orang melayu islam...masih sayangkan Allah dan Agamanya...

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.