Sabtu, 16 November 2013

Bertudung Tapi Boleh Disentuh-Sentuh..Asalkan Berlapik!

    5:40:00 PTG   No comments

laki-wanita-berlapik

Wak J: Ada pendapat sesat kata, kalau masa berzina pakai kondom tak haram sebab BERLAPIK. Sebab tu bila ada orang buat benda haram ni tak rasa bersalah walau dah kantoi macam kes Anwar Berahim dan Stopa Ali.

Sama juga seperti situsai yang dapat kita lihat pada gambar di atas, bezanya cuma bukan aksi zina seperti yang dilakukan pemimpin Pakatan Pembangkang.

Bagi golongan yang kononya 'Open Minded' menganggap laki bukan muhrim menyentuh wanita bukan muhrim dibolehkan asalkan  BERLAPIK. Yang menjadi tanda tanya, betul ke jantan-jantan yang ada dalam klip video rancangan Sunsilk Hijabku, Gayaku tak bernafsu, 'adik' tak naik bila bersentuhan dengan model-model tudung cantik lagi menghairahkan.

Rasa macam tak sesuai rancangan realiti  yang dihostkan oleh Diana Amir ni. So..Apa komen anda tentang isu ini? Tapi sebelum tu, kasi tengok dulu sampai habis baru bagi pendapat atau kritikan yer.

Wak Jengkol

About Wak Jengkol

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.