Jumaat, 15 November 2013

Ini Berita Baik!! Budaya Fitnah Semakin Subur Dalam PAS..Take Beer!!

    9:39:00 PTG   3 comments

PAS-fitnah

Wak J: Sekiranya PAS ni benar-benar parti Islam dan mematuhi segala ajaran Islam, pasti kita tak akan dengar berita-berita tak elok macam ni...Betul tak?

KOTA BAHARU: Calon yang bertanding merebut pelbagai jawatan dalam kepimpinan PAS yang akan berlangsung pada Muktamar Tahunan PAS ke-59 serta para penyokong mereka diminta tidak memburuk-burukkan lawan masing-masing kerana cara tersebut tidak selari dengan tuntutan agama.

Calon Timbalan Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata kempen secara negatif bakal memberi kesan buruk kerana pemilihan tersebut adalah proses pertandingan sesama 'sahabat' di dalam satu jemaah.

Mohd Amar yang juga Timbalan Menteri Besar Kelantan berkata beliau yakin perwakilan matang dalam menilai setiap maklumat yang disebar dalam pelbagai medium terutama di laman sosial seperti blog dan Facebook serta percaya perwakilan bijak memilih pemimpin berdasarkan kelebihan yang ada pada setiap calon. "Saya sendiri tidak berkempen, sebab itu saya duduk relaks sahaja, kalau ada kawan-kawan nak berkempen itu biarlah, cuma saya selalu sebut kalau ada orang nak berkempen pun jangan buruk-burukkan orang lain, sebab itu bukan cara Islam, yang keduanya pula kita berlawan satu jemaah.

"(Misalnya) Mohamad Sabu (penyandang) bukan orang lain, sahabat saya juga, saya pun sahabat dia, jadi kita tak perlu buruk-burukkan sesiapa, biar orang menilai kita berdasarkan kelebihan kita, itu yang saya pesan kepada kawan-kawan yang nak berkempen," katanya ketika ditemui di sini Jumaat.

Beliau mengulas dakwaan kempen dalam pemilihan PAS kali ini adalah yang terburuk dalam sejarah parti apabila pelbagai serangan terhadap imej calon tertentu semakin hangat tersebar melalui medium sosial dan internet termasuk kes menggantikan wajah salah seorang calon Ketua Pemuda PAS dengan seekor anjing.-BERNAMA

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. Biasa la bila dh berkawan dengan puak anwar ibrahim semua boleh jadi...puak ini paling banyak buat onar dulu dalam umno...bila dana yahudi di salur untuk hancur ksn pas ... tunggu kehancuran parti pas...parti ajaran syiah....hudud oh hudud...apa dah jadi dengan huduh ko ....

    BalasPadam
  2. Bah. pertama:

    Berani betul si KAPIR DAJAL dr. 'Kongres penyokong Bukan Islam PAS" dlm. PAS dan DAP, menghina ISLAM/umatnya termasuk para ulama dan hukum Hudud kita - pi BERAMBOS dr. PAS! Malang sekali PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS!

    Saya sendiri pernah berjumpa Mamat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis. DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah/Komunis/Kristian Zionis/Liberal, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracun!
    Memang PENIPUnya si liberal dlm. PAS - sanggup main-mainkan ISLAM/umatnya; cepat laksanakan hukum Hudud di K’tan kalau benar PARTI ISLAM tulen! Patutlah si kelab KAPIR DAJAL 'Kongres penyokong Bukan Islam PAS" bukan main MELALAK kat Evangelis Star seolah bahawa PAS dan umat Islam dlm. PAS akan TUNDUK juga satu hari nanti pd. BUDAYA si kelab KAPIR penyokong PAS ini; maka PAS akan TUMBANG sbg. PARTI ISLAM kerana si KAPIR ini mahu jadi ahli PAS sepenuhnya, supaya ada hak mengundi! Maka mustahil mereka mahukan hukum Hudud mahupun ULAMA tulen sbg. pemimpin dlm. PAS!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.