Ahad, 17 November 2013

Mat Sabu Ajak Penyokong PAS Tengok Konsert Alicia Key?

    1:20:00 PTG   1 comment

Alicia Keys

Diberitakan Alicia Key akan mengadakan konsert sulungya di Malaysia bulan November ini. Pada kebiasaanya bila ada konsert-konsert artis dari barat pasti akan mendapat bantahan kuat dari PAS.

Namun  kali ini, suara pemimpin PAS dan juga penyokongnya  tak kedengaran membantah konsert tersebut yang akan berlangsung pada 27 Nov ini.

Adakah kerana Alicia Key seorang perempuan, bertubuh seksi maka konsert yang bakal diadakan tidak perlu dibantah atau para pemimpin dan ahli PAS sekarang ini sedang sibuk memikirkan strategi dan fitnah bagaimana untuk menang dalam pemilihan jawatan tertinggi parti yang akan diadakan sikit masa lagi.

Difahamkan juga, Mat Sabu akan mempertahankan jawatanya selaku Timbalan Presiden PAS. Dengan kesempatan ini wak menyeru kepada rakan-rakan yang lain memberi sokongan penuh kepada Mat Sabu. Kemenangan Mat Sabu akan memberi 1001 rahmat kepada semua termasuk tiket konsert (kalau ada lah).

Orang paling banyak buat pahala dalam PAS, Nik Aziz pasti akan menyatakan sokonganya terhadap konsert ini asalkan Alicia Key menutup aurat semasa membuat persembahan kelak.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Saya sendiri pernah berjumpa Mamat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis dr. DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah/Komunis/Kristian Zionis/Liberal, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS, terutamnya ULAMA TULEN dlm. PAS, dan yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracun!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.