Ahad, 19 Januari 2014

Sampai Bila Kerajaan Pimpinan Najib Razak Mahu Jadi Barua Pembangkang!

    10:00:00 PG   2 comments

anwar-najib-teh-tarik

Wak J: Sekiranya wak jadi ahli UMNO pasti sudah berdesing telinga mendengar sindiran pedas dari Remesh Rao terhadap kelembikan dan tidak berdayanya kerajaan BN di bawah pimpinan Najib Razak hari ini apabila berdepan dengan Pembangkang.

Patut pun ramai anak muda Malayu di luar sana masih teragak-agak untuk menyertai UMNO jika dilihat keadaan pemimpin yang membarisi parti keramat orang Melayu ini hampir semuanya lembik, bacul serta ada yang sanggup jadi barua kepada Pembangkang.



Kepada ahli dan pemimpin UMNO..tak rasa malu ke kamu dengan sindiran pedas begini datangnya dari seorang yang berbangsa India setelah geram melihat bertapa lemah dan lembiknya kerajaan hari ini yang ditunjangi oleh parti Melayu apabila berdepan dengan dakyah serta fitnah Pembangkang!

Ke mana perginya terlur-telur mu wahai Panglima UMNO yang kononya gagah berani. Bini pegang kah...kekasih gelap simpan kah..atau sudah hilang kah?

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. Aku sokong apa yang dikatakan oleh mamat yang ditemuramah tu .Walaupun apa yang dikatakan tu agak kasar dan berterus terang .Itulah perasaan sebahgian besar rayaat terhadap kerajaan BN sekarang ini .Aku harap Najib akan berubah dan mengarahkan menteri KDN bertindak tegas ......Tangkap pemimpin pembangkang yang dengan jelas mencabar kesabaran .Bertindaklah sebelum kami membenci kerajaan BN secara totol.Kalau boleh tangkap dan sumbat dalam lokap dan penjara atau upah pembunuh upahan untuk bunuh merika ini ......kerana jika kerajaan tidak bertindak lama kelamaan negara ini akan rosak .
    Peringatan kepada Najib kamu mesti berubah jika tak mahu kami akan memaksa kamu untuk diubah .Pegi lawan pembangkang tu jangan takut .......Jangan jadi pondan dan lembik .........kalaukamu tak mampu memikul jawatan dan tugas sila berundur .Kami tak mahu dengar KPI KPI dan tah apa apa lagi ....Apa yang kami mahu kamu bertindak tegas kepada pembangkang ....kami akan tetap bersama untuk mempertahankan kerajaan BN .

    BalasPadam
  2. Kalau UMNO di lihat bacul, anak-anak muda hendak berlindung macam mana ? Setiap isu provokasi melampau, di maaafkan. Hatta boleh di kenakan dengan perundangan tidak di perkasakan kepada pembangkangan jalanan.

    UMNO sepatut nya hebat, sehebat pemimpin-pemimpin yang ada platfom kuat. Malang nya jiwa-jiwa melayu UMNO bersifat bacul dan bukan lagi pejuang. Natijah nya penyokong dan ahli-ahli UMNO akan di lihat berkokok tapi ekor bergelumang taik, Isu-Isu bukan lagi lawanan politik melawan pembangkang untuk berkuasa.

    Itu kenapa Selangor masih di bawah kawalan pembangkang....

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.