Selasa, 24 Jun 2014

Kabinet Baru Najib Bakal Dianggotai Cina MCA Dan Gerakan

    8:49:00 PTG   4 comments

najib-kabinet-baru

SEPANG - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak memberi bayangan tentang rombakan Kabinet, menyatakan pelancaran KLIA2 di sini hari ini mungkin adalah yang terakhir dihadiri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein sebagai Pemangku Menteri Pengangkutan.
  
"Ini mungkin majlis rasmi terakhir anda sebagai Pemangku Menteri Pengangkutan," katanya secara berseloroh pada majlis pelancaran KLIA2.
 
Hishammuddin turut hadir pada majlis pelancaran KLIA2, terminal bagi syarikat penerbangan tambang rendah.
 
Spekulasi tentang rombakan Kabinet menjadi bualan hangat akhir-akhir ini berikutan desas-desus bahawa Najib perlu melakukannya untuk membawa masuk pemimpin daripada MCA dan Gerakan. - Bernama

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Memang sudah dijangka. Visi dan Misi utama Najib adalah mendapat undi cina dan dia sanggup buat apa saja. Lantaklah dengan orang Melayu.Dia langsung tak peduli. MCA dan Gerakan langsung tidak mendapat sokongan kaum cina malah MCA melalui The Star merupakan musuh dalam selimut.

    BalasPadam
  2. Orang Melayu pro-BN diseru untuk tidak menyokong calon MCA dan Gerakan pada PRU 14 nanti kerana kedua-dua parti komponen ini sebenarnya merupakan rakan seperjuangan DAP untuk menggulingkan BN pada PRU 14 nanti. Lebih baik kita berikan undi kita kepada calon bebas dari NGO-NGO Islam seperti ISMA dan Perkasa atau kita duduk rumah tengok TV sahaja pada hari mengundi. Ah Jib Gor adalah PM paling 'blur' dalam sejarah negara ini. Apa dia cakap, saya dah tak ambil endah lagi.

    BalasPadam
  3. Bah. Pertama:

    Nak jadi Menteri, bukan main si MUSUH ISLAM MEMBODEK pemimpin Islam/Melayu kita, sedangkan kalau DAPBANGKAI menghina ISLAM/umatnya termasuk Hukum Hudud ALLAH SWT, bukan main lagi si PENDATANG KAPIRDAJAL MCacing/GerakanKAPIR boleh semua BERSATU! Hancoqlah NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ini, serta umatnya!

    Lihat si MCacing pun boleh MENGHINA/MENGGERTAK Islam/umatnya; sebiji mcm. DAPBANGKAI - lihat di http://celahgelegar.blogspot.com/2014/06/mca-celaka-mca-desak-najib-gugur-jamil.html , (MCA CELAKA) MCA desak Najib gugur Jamil Khir kerana kata Malaysia bukan negara sekular , June 17, 2014! Baik NGO-NGO ISLAM/Melayu membuat lapuran POLIS kerana sekrg. MCAANJINGKURAP ni MENGHINA ISLAM/umatnya termasuk DYMM YDPA/Kesultanan Melayu, sejarah Kemerdekaan kita, dan undg-undg Perlembagaan yg. dibentuk asalnya pd. 1957! Dan mereka sengaja MENIPU pasal perjanjian tahun 1963 (yg. tidak lansung MENGGUGAT Perlembagaan asal Negara) utk. MENGHASUT Bukan Islam di Sabah/S’wak utk. membenci ISLAM/umatnya dan ke arah PEMISAHAN Sabah/S’wak dr. Malaysia ini – maka KDN patut masuk campur kerana ini juga berkaitan Keselamatan Negara!

    Dan apa KEJADAHnya si MCacing ni ada "Jawatankuasa Khas Syariah Undang-Undang" - nak masuk campur hal ISLAM/umatnya kat NEGARA ISLAM in?! Si MCARASIS tu memang DALANG-DUA-MUKA plg. merbahaya – dahlah juga MENIPU dgn. MEMFITNAH MAIS-JAIS melanggar undg-undg PERLEMBAGAAN, serta juga MCARASIS ni MENAFIkan HAK keistimewaan Bumiputera mengikut Perlembagaan Perkara 153 ! Lihat di - http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/16/Mais-and-Jais-not-above-law-Liow-Action-on-Bibles-a-dangerous-precedent/ ,Mais and Jais 'not above law', June 16, 2014!

    Dan lihat lagi si MCAcing ni - nak MENJATUHkan terus kuasa Mahkamah Syariah di mana si puak DALANG-DUA-MUKA plg. MERBAHAYA ni bukan main lagi asyik MENGGERTAK supaya undg-undg PERLEMBAGAAN terutamanya yg. berkaitan ISLAM/umatnya, ditukaq sesuka hati - demi falsafah dan undang-undang PENIPU - demokrasi dan “equality & liberty" (hak asasi KESAMAAN dan KEBEBASAN) si Barat-ZIONIS! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/05/MCA-wants-Constitution-to-be-amended-Move-to-prevent-disputes-over-religious-conversions/ , MCA wants Constitution to be amended to prevent disputes over religious conversion, June 5, 2014.

    Makcik Sambal Bealcan.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.