Sponsored

Selasa, 10 Jun 2014

Lagi Berita Baik! Mungkin Ada PRK Di Kuala Terengganu

Wak J: Kalau betul-betul muflis pun bagus..

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin menolak khabar angin bahawa beliau diisytiharkan muflis.

Mesej yang disebarkan menerusi media sosial dan khidmat pesanan ringkas (SMS) pada Selasa mengatakan bahawa Ahli Parlimen dari PAS itu diisytiharkan muflis oleh mahkamah di Terengganu kerana mengalami masalah kewangan.

Bagaimanapun, ketika dihubungi, Raja Kamarul berkata, beliau tidak tahu bagaimana khabar angin itu bermula kerana beliau tidak menerima sebarang notis daripada pihak bank mengenai pengisytiharan muflis.

raja-bahrin-isteri hot
Kasi tunduk lagi Jah!
"Saya tidak terlibat dalam mana-mana kes mahkamah baru-baru ini, dan tidak menerima sebarang surat daripada bank, jadi saya tidak tahu bagaimana untuk memberi respon terhadap khabar angin ini.

"Lagipun, proses untuk mengisytiharkan seseorang itu muflis boleh memakan masa bertahun-tahun. Bagaimana adanya kesimpulan di mana tak ada apa-apa pun yang berlaku," katanya.

Raja Kamarul berkata, satu pemeriksaan dengan timbalan pendakwa raya di sebuah mahkamah mendedahkan bahawa tiada kes yang difailkan terhadapnya pada Selasa.

Tambahnya, beliau akan mengadakan sidang media di Parlimen pada Rabu bagi memberi penjelasan berhubung perkara itu.

Sumber

3 ulasan:

  1. Bini dia dah pakai tudung..jangan aibkan oranglah

    BalasPadam
    Balasan
    1. btol tu! ngek btol lah admin ni!

      -kiki

      Padam
  2. Suka hati admin blog ni la nak letak gambar apa..ini la nasib jadi bini org politik..sbb tu masa muda2 dlu kena beringat...

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..