Sabtu, 23 Ogos 2014

PKR Label PAS Sebagai Pencuri Dalam Pakatan Rakyat

    10:09:00 PTG   4 comments

Kongres PKR-10

Persidangan Kongres Parti Keadilan Rakyat (PKR) kali ke 10 yang sedang berlangsung sejak beberapa hari lepas telah dijadikan medan untuk meluahkan rasa kecewa dan marah para perwakilanya terhadap parti lawan dan juga parti kawan yang menganggotai gabungan Pakatan Rakyat (PR).

Ketika membahaskan ucapan dasar presiden, bekas calon PKR DUN Pengkalan Kubor, Saharun Ibrahim telah melabelkan Pas sebagai 'pencuri' kerana menyebabkan PKR kalah teruk di Kelantan pada pilihanraya umum ke-13 yang lalu.

Upacara 'mebelasah' Pas di pentas Kongres PKR diteruskan hari ini apabila perwakilan dari Terengganu, Azlan Che Man meluahkan rasa tidak puas hatinya terhadap kepimpinan Pas negeri itu yang diterajui oleh Hadi Awang.

Azlan berkata, PKR dan Pas di negeri itu tiada kesepakatan untuk membuat keputusan bersama, malah Pas sering membelakangkan PKR sehingga mengguris perasaan rakan parti mereka.
Pasangan lesbo kantoi cium mulut. Klik foto

Tindakan beberapa orang perwakilan PKR memburuk-burukkan rakan sekutunya dalam persidangan parti milik keluarga Anwar Ibrahim itu telah mengundang rasa kurang senang  ahli Pas yang mengikuti persidangan ini.

Beberapa komentar yang dipetik melalui laman sosial milik ahli Pas mendakwa perbuatan PKR menghentam dan menyalahkan Pas dalam persidanganya dianggapa  sebagai satu perbuatan yang biadap, tidak sedar diri dan tidak menghormati parti itu selaku rakan dalam PR.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Selama ini PAS sentiasa dituduh dan dihina dengan bermacam-macam oleh rakan PR secara terang-terangan terutama sekali PKR. Dan selama itu juga PAS seperti kena nasi kangkang terlalu takut untuk melawan dan terus menurut perintah rakan PR. Baru-baru ini apabila Pas melawan sikit, hentaman yang Pas terima dari PKR lagi teruk. Alahai PAS, sampai bila lah nak akur dengan "kesafaham"? Pas sorang ajer nak hormati kesafahaman. tetapi PKR dan DAP buat suka mereka dalam banyak perkara tanpa ambil kisah perasaan dan opinion Pas. Habis......hancusss.....

    BalasPadam
  2. PKR tu yang mencuri..x=tak nak mengaku juga tu.. dasar ketua penipu ...

    BalasPadam
  3. korang semua bangsat. jgn layan politik ni langsung. jgn masuk umno, mic, mca, pkr, dap, pas atau apa apa parti pun. bila time election gi undi. jgn layan langsung org politik bangsat ni. diorg patut takutkan rakyat, bukan rakyat takut kat diorg. ni diorg yg gado, kita lak jadi boneka laga sesama kita. bodoh.

    BalasPadam
  4. Apalah Lu ni. Merepek je... UMNO Untung Manusia Nipu Orang. MIC Main Ikut Cite. MCA Mati Cari Aku. PKR Penipu Kerja Rakyat DAP Dapat Aku Peluk. PAS Pasti Aku Selamat. Kalau dicongak congak PASlah pilihan rakya kerana PASTI AKAN SELAMAT yang lain semuanya BOHONG

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.