Ahad, 14 September 2014

Isu Royalti Minyak, Takiyuddin Patut Tampar Mulut Nik Aziz Dan Penyokong PAS Dulu

    9:00:00 PTG   4 comments

takiyuddin-royalti-minyak-kelantan

Kerajaan Barisan Nasional (BN) disarankan supaya tidak membangkitkan isu royalti semasa berkempen dalam PRK N.01 Pengkalan Kubor.

Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Takiyuddin Hassan berkata, beliau tidak menolak kemungkinan akan membuat laporan kepada mahkamah jika isu royalti minyak dibincangkan secara mendalam oleh BN.

Jelas Takiyuddin lagi, isu yang berada dalam mahkamah tidak boleh dibincangkan diluar mahkamah apatah lagi untuk dijadikan modal oleh BN disepanjang tempoh masa berkempen.

Semalam Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin dalam satu ucapanya menganggap tuntutan PAS tehadap royalti minyak di negeri itu satu pembohongan dan ia lebih kepada wang ihsan.
awek-tudung-stim
Awek tudung kantoi webcam..Klik sini
Bagi menjawab dakwaan Muhyiddin, Ketua Penerangan PAS Kelantan, Nassuruddin Daud menuntut ahli Parlimen Pagoh itu menunaikan janjinya membuka jalan kepada kerajaan negeri memudahkan urusan penubuhan jawatankuasa royalti minyak.

Baru-baru ini pula, bekas Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat telah mengeluarkan satu 'sabda' yang menyifatkan tindakan Kerajaan Pusat tidak menyalurkan wang royalti tersebut ke dalam poket kerajaan negeri sebagai berdosa di dunia dan akhirat.

Kenyataan Takiyuddin yang cuba mengugut BN supaya tidak membangkitkan isu royalti minyak Kelantan dangan membuat laporan kepada mahkamah kononya atas alasan subjudis dan menghina dilihat sebagai perbuatan cakap tidak serupa bikin setelah sekian lama isu ini dijadikan modal politik oleh PAS dan Pakatan Pembangkang untuk memburuk-burukkan Kerajaan.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Aku tengok muka Takiyudin ni memang meloya. Cakap tak serupa bikin. Siapa yang selalu ungkit pasal royalty dan jaja kesana-sini. Cermin dulu diri tu baru tahu.

    BalasPadam
  2. Wal Harammu Wal Halalku. Orang lain bangkit isu royalti haram, puak bulan bangkit halal!!
    Ketahikan apakah ini wahai takiyuddin?

    BalasPadam
  3. Dasar munafik punya lebai..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.