Selasa, 3 Februari 2015

Sketsa Kambing Sembelihan di Tahun Baru Cina

    1:18:00 PTG   3 comments

kambing-pakatan-cny

Wak J: Semepna Tahun Baru Cina yang bakal tiba tak lama lagi ni, wak berhasrat nak sembelih beberapa ekor kambing. Kambing-kambing yang ingin disembelih dan disiat-siat kulitnya juga telah dikenal pasti iaitu tiga ekor kambing jantan dan empat ekor kambing betina.

Ingin mengenali sifat dan keistimewaan kambing-kambing sembelihan tersebut sila tonton klip video youtube di bawah ini. Terdapat kambing tua berjanggut yang pandai berpuisi, kambing betina baru menceraikan suami dan ada juga si babi yang berpura-pura menyamar sebagai kambing.

Disaat anda menonton klip video ini jangan lupa klik pada butang UNLIKE jika anda semua setuju keenam-enam ekor kambing ini disembelih.

Go Xi Fa Cai..


KERANA KEBAL UNDANG-UNDANG MALAYSIA, TERESA KOK SEKALI LAGI MEMBUAT HASUTAN DAN FITNAH MENERUSI KLIP VIDEO TAHUN BARU CINANYA TERBARU!!!

Dengan menampilkan Cynthia Gabriel, Hew Kuan Yau, Nurul Izzah, Khalid Samad dan A. Samad Said serta LO-SI-MA atau Kilat Xia, Teresa Kok sekali lagi menjadikan Rosmah Mansor dan Najib Abdul Razak serta apa-apa sahaja yang berkaitan dengan 1Malaysia sebagai bahan jenaka dan sindiran untuk memberikan persepsi bahawa ORANG MELAYU BODOH, ORANG MELAYU BANGANG dan ORANG MELAYU KUAT BERANGAN-ANGAN dengan semuanya hendak jadi nombor satu - 1Malaysia, Kedai Rakyat Satu Malaysia, 1MDB - sedangkan semuanya gagal!

Dengan TAG 'DUIT TAK ADA', Teresa Kok menerusi penyiaran klip video yang dilancarkannya cuba menggambarkan bahawa rakyat Malaysia semakin miskin walaupun Tahun Baru Cina sudah hampir dengan tahun ini adalah Tahun Kambing yang membawa maksud kemakmuran.

Namun yang paling menarik ialah tentang kesengajaan fitnah yang dibuat oleh Teresa Kok dan kawan-kawannya menerusi isu CINCIN BERLIAN, main golf, jet peribadi dan membeli belah secara mewah di seluruh dunia.

Walaupun secara jelas, klip video tersebut ditujukan kepada Rosmah Mansor dan Najib Abdul Razak, kali ni, Teresa Kok yang masih berhadapan dengan kes HASUTAN menerusi klip video Tahun Baru Cina tahun lepas, tidak lagi berani menggunakan nama Rosmah Mansor dan Najib Abdul Razak kecuali nama LO-JI-MA dan AH JIT.

Aneh juga, kenapa agaknya Teresa Kok tidak memasukkan sekali elemen kekayaan para pemimpin DAP yang menggondolkan bukit bukau di Kelantan sehingga menyebabkan banjir lumpur. Dengan keuntungan pembalakan bernilai ratusan juta ringgit tetapi hanya RM10,000 yang disumbangkan, manakala rakyat Pulau Pinang dengan dana daripada Kerajaan Persekutuan telah diserahkan kepada NGO pro-DAP Kelantan dan sekolah-sekolah Cina serta Husam Musa, kononnya itu duit DAP.

Tidak juga Teresa Kok mahu memasukkan elemen kenaikan cukai pintu, cukai tanah, surcaj air dan pembaziran pentadbiran Lim Guan Eng yang berjumlah berbilion-bilion Ringgit walaupun dengan berani menyatakan, 1MDB rugi RM40 bilion.

Apa yang ditakuti tentang penghapusan Akta Keselamatan Dalam Negeri dahulu, kini telah menjadi kenyataan. Akta Hasutan dan tindakan undang-undang ke atas orang seperti Teresa Kok, nampaknya tidak dapat dilakukan berbanding ke atas pemimpin-pemimpin dan marhein-marhein Melayu-Bumiputera.

Buktinya, kes Teresa Kok dari tahun lepas, masih belum selesai-selesai!!!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. sampai kiamat pun aku tak akan undi cina DAP...

    BalasPadam
  2. Bersihkan diri dan Buang Sial???

    Yang diri tak bersih ialah Kambing Betina bernama Izzah dan Kambing2 Jantan bernama Samad Said Si kambing Tua dan Khalid Samad si Yahudi Islam!!!

    Sial2 Yang mesti di Buang ialah Si SIalan2 yang beraksi di dalam Video Klip Tu!!!

    BalasPadam
  3. Kalaulah dah bersekongkol dengan agenda LGBT, Pluralisme, Liberalisma, Sokong kalimah Allah dikongsi dengan agama lain serta entah apa-apa lagi apalah nak dihairankan dengan klip video yang menyindir tersebut.

    Mereka ini patut dihantar ke sempadan Iraq/Syria dan berkelakuan sedemikian rupa, nak tengok balik ke Malaysia ke tak!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.