Isnin, 17 Oktober 2016

'Big Mac' Siti Nordiana Bernilai RM10k?

    11:02:00 PG   1 comment

siti-nordiana-hot-big-mac.jpg

Memandangkan Siti Nordiana kini masih berstatus 'Janda' tak salah rasanya kalau penulis mencuba. Di sini penulis ingin berkongsi berita baik kepada sesiapa yang suka menyanyi menggunakan aplikasi online Smule.

Anda mesti teringin nak menyanyi dengan selebriti pilihan hati masing-masing kan? Tetapi sebelum itu klik sini atau pada gambar di bawa untuk mendaftar dan mengetahui syarat-syarat kelayakkan. Bukan senang tau nak dapat menyanyi dengan artis-artis ini.

Big Mac Chant Challenge ini dijadual  bermula 13hb hingga 31hb Oktober 2016. Kali ini mereka bakal menghadirkan empat (4) artis tempatan untuk bersama-sama memeriahkan lagi cabaran.

Penulis difahamkan, selain Siti Nordiana beberapa selebriti popular lain turut terlibat dalam program yang dianjurkan oleh McDonald Malaysia antaranya ialah Elizabeth Tan yang popular dengan lagu 'Ketuk-Ketuk'.

Kepada pemenang yang bertuah, selaian dapat wang tunai sebanyak RM10,000, pihak MacDonald juga turut bermurah hati untuk membekalkan Big Mac Burger selama setahun berserta hadiah ekslusif iaitu Nanoblock Collector’s Kit.

Jadi, kepada anda yang berbakat dalam bab menyanyi boleh cuba sekarang sebelum tarikh luput pertandingan. Mana lah tahu rezeki tiba-tiba Tuhan nak beri. Dapat ber-Smule dengan artis, dapat wang tunai lagi. Wow! Pakcik Kayo...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Lucutlah cepat..jgn tggu lama2. Tp berapa org yg kerajaan sdh lucut kerakyatan sbb x fasih/faham bahasa malysia? Jgn cakap tp x buat

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.