Rabu, 11 Ogos 2010

Gempar! Gamat! Gawat!.. DYMM Sultan Johor Murka Dengan Pakatan Rakyaat!!!

    1:41:00 PG   6 comments

Sumber dipetik dari berita Awani,

DYMM Sultan Johor begitu murka dengan Pakatan Rakyaat yang dilihat oleh baginda telah membuat percubaan untuk mengheret baginda ke medan politik.

Ini berikutan gambar-gambar baginda Sultan telah diletakkan di banner-banner siri ceramah Pakatan Rakyaat.

Dalam kenyataan baginda, DYMM Sultan telah mengingatkan rakyaat Johor supaya jangan menjadi "bodoh" dengan dakyah pembangkang. Baginda juga menyifatkan Pakatan Rakyaat sebagai mereka yang tidak mempunyai perinsip perjuangan dan telah mengakibatkan  negara porak-perandakan.


Baginda juga menyeru rakyaat Johor supaya kekalkan keamanan dan kemakmuran yang dikecapi sekarang, serta diminta untuk utamakan perpaduan dan supaya hidup bersatu-padu...

Wak J say..

Sugguh biadap mereka ini, wak sebagai rakyat Johor yang bernaung di bawah Tuanku bersa kesal dengan apa yang telah berlaku. Tidak seharusnya mana-mana parti politik mengheret institusi diraja ke dalam kancah politik. Selaku rakayat Johor yang amat sayangkan Sultanya dan sangat cintakan keamanan serta kedamaian, sama-sama lah kita menolak terus pakatan dajjal (PR) supaya lenyap terus di muka bumi ini, khasnya di negeri Johor Darul Ta'azim. Wak berasa bangga kerana mempunyai sultan yang memahami dan perpandagan jauh dan luas dalam segala aspek, serta berjiwa rakyat. Daulat Tuanku!!!

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. sekarang banyak sangat isu pasal negeri johor kan wak..
    kenapa ya?
    kenapa ada je orang tak puas hati dengan neg johor?
    ermmm..
    semoga negeri johor terus terpelihara ..

    BalasPadam
  2. Salam eyza

    Dia org sebenarnya jeles degan org johor..yang pastinya pemikiran org johor tak sama dengan org dari negeri2 lain terutama yg blah utara. sbb tu kita tgk kt dlm berita ada menusia yg snggup mencaci sultan dan raja sendiri..dia org tak tahu raja dan sultan ni payung agama..

    terima kasih sudi ziarah

    BalasPadam
  3. Salam,

    ORANG JOHOR, KAMBING FUCKATAN SEDANG CUBA MEMPORAKPERANDAKAN KEHARMONIAN RAKYAT SEBELUM MEREKA MASUK SECARA HALUS UNTUK MENGUASAI JOHOR. MAIN POINT, NAK SAMBUNG JOHOR DGN PAP LAKNATULLAH...

    Anak selangor sudah merasa pahitnya bertuankan DAPigs...

    MANA PEJUANG2 JOHOR???? BERUBAH SEBELUM REBAH!!!

    ANAK JOHOR!!! BANGKIT!!!

    BalasPadam
  4. salam wak..
    ramai orang cemburu dgn keamanan JOHOR kot.. itu pasal l mcm2 belaku

    Daulat Tuanku...
    Hamba mengadap...
    Selamat menyambut bulan ramadan esok dan berterawikh mlm ni Tuanku..

    Wak.. mlm ni kita berterawikh.. yahoooo

    BalasPadam
  5. Salam..Nur

    Orang johor matang dalam segala hal n tak mudah terpedaya dengan propaganda dajjal..sbb tu dia org try masuk guna jarum halus..jgn bg chance..

    Jom pi terawih..

    BalasPadam
  6. Pengalaman berkunjung ke Johor memperlihatkan perpaduan erat diantara kaum. Masing-masing kaum begitu santai berinteraksi satu sama lain. Keadaan inilah yang paling tidak disukai oleh pengkhianat. Sebab itu Johor diberi tumpuan oleh ahli politik bankrap idea dari pembangkang agar menimbulkan keadaan keruh untuk mengambil kesempatan. Percayalah apabila telah berkrisis antara kaum maka sangat sukar untuk bersatu kembali.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.