Isnin, 30 Ogos 2010

Namewee : Si CELAKA yang lahir dari lubang berak!

    8:47:00 PG   4 comments


PEKAN 28 Ogos - Datuk Seri Najib Razak mengarahkan pihak berkuasa menyiasat seorang pemuda dari Muar Johor, Wee Meng Cheng atau lebih dikenali 'Namewee' yang mengulangi perbuatan biadapnya dengan menerbitkan klip video yang boleh menyemarakkan api perkauman.

Tegas Perdana Menteri, siasatan menyeluruh perlu dilakukan dan jika mempunyai bukti kukuh, kes tersebut akan diserahkan kepada mahkamah untuk menentukan hukuman yang sewajarnya.

''Kita tengok dulu, jika ada bukti cukup, boleh dakwa dan serahkan kepada mahkamah untuk jatuhkan hukuman," tegasnya.  SUMBER UTUSAN MALAYSIA

Wak J say

Ini adalah contoh-contoh babi-babi yang lahir dari lubang belakang atau lubang berak. Si Celaka ini sekali lagi menunjukkan sikap kurang ajarnya tanpa menghormati persaan orang lain dengan menerbitkan  sebuah video clip yang menghina negara, individu tertentu dan agama Islam. Inilah hasil daripada proses pentarbiahan oleh PAS sehingga keluarnya anak haram ini. Pihak kementerian Dalam Negeri (KDN) yang diterajui oleh Hisammudin iaitu sepupu kepada PM Malaysia perlu mengambil tidakan yang amat tegas dalam perkara ini. Kalau boleh diISAkan sahaja si Celaka tersebut.

Wak harap tiada lagi amaran pertama, kedua, ketiga dan ntah berapa banyak amaran lagi keluar dari KDN. Sudah masuk kali kedua Si Celaka tersebut membuat perlakuan yang sangat BIADAP seolah-olah tidak pernah serik dengan apa yang dilakukan sebelum ini. Mungkin tindakan pertama yang dikenakan ke atas Si Celaka ini tidak memberikan apa-apa kesan disebabkan campur tangan oleh taiko-taiko besar DAP

Sudah tiba masanya KDN menunjukan sifat kejantananya yang setelah sekian lama terperam dalam kerandut, untuk menyelesaikan isu ini, sehingga si Celaka lahanat didakwa dan dijatuhi hukuman yang setimpal.Hisammudin selaku ketua dalam KDN jangn buat malu orang Johor. Seperti yang kita tahu orang Johor sememangnya terkenal dengan sifat tegas dalam apa jua perkara, terutama sekali menyentuh bab Kenegaraan dan Agama Islam.

Di sini wak ada sedikit kronologi berkenaan video klip terbaru si Celaka Namewee yang bertajuk Namewee FxxK Racism Malaysia NAH!!! SxxK Banana". Kalau anda ingin melihat video klip tersebut ada terdapat di laman YouTube. Wak cilok kronologi ini di sni dan di sini juga.


Puan Hajah Siti Inshah Mansor (Pengetua SMK Tunku Abdul Rahman) dihina oleh Namewee dengan perkataan kesat dan maki hamun.

Dalam video ini juga Namewee mempertikai juga mempertikai ibadah puasa orang Islam. Mengapa perlu kurang ajar sampai begini? Inilah rasis sebenar. Sebelum ini Namewee pertikai azan seperti kokokan ayam, hari ini dia pertikai ibadah puasa pula. Apa yang Namewee mahu sebenarnya?


Kementerian Pelajaran juga dikecam dengan bahasa dan isyarat lucah oleh Namewee. Memang jelas Namewee adalah penghasut terbesar untuk memecahkan perpaduan kaum di negara ini. Jika orang Melayu yang berkelakuan begini sudah tentu riuh besar DAP. Namun jika Namewee buat, pasti akan ada pembelaan habis habisan untuk Namewee nanti.

LUDAH si Celaka ini jika anda bertemu denganya

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Aku rasalah Wak, kalau orang tak dapat menampar si binaware nie ada menteri amaran yang kena tampar.

    agbr47: Bila penari inang jadi menteri, rakyat yang jadi gelisah.

    BalasPadam
  2. salam..semoga undang2 akan tertegak

    BalasPadam
  3. dia ni emmang celaka... aku yg tgok rasa budak paling min kene isa.. aku tak paham kenapa kerajaan tak ambik tindakan erus... tramg2 dia leh bangkitkan pegaduhan kaum....

    BalasPadam
  4. kerajaan kasi berani skit la..jgn kasi lain bangsa pijak kepala...jgn nk tuju kat dap ja..MCA ape cerita?jadik la org bijak mmbuat penilaian...bangsa cina mmg lahanat..suka amik peluang..yg mmg terbentang luas.....

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.