Isnin, 4 Oktober 2010

Amaran Keras Anwar: "Anu" aku tengah keras!

    6:39:00 PG   2 comments

Anuar Ibrahim melarang mana-mana angota partinya daripada menggunakan media-media milik Umno dalam kempen pemilihan parti yang tengah berlangsung sekarang ini. Tu dia al-juburi dah kasi satu warning yang sangat keras , malah lebih keras dari "anu" beliau sendiri.

Nampak gayanya memang ada diantara anggota parti tersebut yang menggunakan khidmat media Umno untuk berkempen menglahkan calon yang bertanding. Kenapa jadi sampai begitu. Sebab media pembangkang tidak telus dalam penyampaian mereka. Kalau boleh nak siarkan cerita yang baik-baik dan sedap didengar sahaja. Selain itu, segala sumber berita yang sampai, pasti akan ditapis dahulu sebelum disiarkan kepada umum.


Banyak cerita-cerita hangat yang tengah berlaku sekrang, dalam pemilihan PKR kali ini. Demi nak cover malu, berita-berita tersebut dibisukan begitu sahaja. Apa lagi dah tak ada cara lain, terpaksalah guna media yang dimiliki oleh Umno seperti Utusan untuk melepaskan ketidak puas hatian mereka terhadap kepimpinan parti yang ada sekarang. Wak harap lepas ni ada banyak lagi cerita dalam kain PKR dikongsi bersama dengan media milik Umno atau blogger.

Wak J: Bang nuar dah beri amaran, "anu" dia tengah keras...sapa yang nak kena sodom kali ni?

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. Wak..

    Tu la demokrasi sebenar dalam PKR tajaan Anwar..

    Itulah demokrasi yg Anwar agung2kan.

    Itulah demokrasi yg anwar kata bagus dari yg BN buat..

    Sifir anwar:
    Demokrasi + Demo Atas Jalan = Undang2 PKR

    BalasPadam
  2. Demo-kerusi PKR hanya boleh di lihat dalam Media arus perdana sahaja. Sekarang ahli2 PKR dan PR (Pakatan Rasuah) sepatutnya sedar mengapa ketua2 mereka melarang membaca media arus perdana. Ini semata-mata kerana media arus perdana terutamanya Utusan amat telus dan tidak berat sebelah.
    Seharusnya mereka sedar bagaimana selame ini mereka diperbodohkan.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.