Selasa, 5 Oktober 2010

Azmin dayus bakal tersungkur di LURAH tahi

    4:09:00 PG   5 comments

 Buat Abg Min ku sayangggggg

Nak tulis panjang lebar cerita pasal si Dayus ni memang tak akan beri faedah 1 sen pun. Sebagai tanda wak menyelar sikap dan keceluparan mulut beliau terhadap Tun semalam (rujuk berita TV3), hanya foto ini sahaja wak mampu persembahkan untuk menggambarkan sikap sebenar si dayus yang bernama Azmin Ali. Bulu jagung baru belajar nak tumbuh, dah berani-berani nak pelekeh kan orang lain.Cakap belakang berani la..Celaka! betul

Wak J: Semoga Tun lekas sebuh dan selamat pulang kembali ke Malaysia

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. btl2..xpatut lgsung perlekeh cmtu

    BalasPadam
  2. Azmin xda modal tu wak..
    Nk tutup isu kerusi terbang..
    Pak Syekh lari ke london..
    Pak syekh lepas tangan tu.. tanggong la ko azmin

    wahahaha.

    BalasPadam
  3. Satu-satunya jasa azmin suami isteri, hanyalah kepada Anwar dan dia pun telah dapat imbuhan berjuta ringgit. Tiada langsung azmin berjasa kepada agama, bangsa dan negara. Dah kaya raya macam tu dengan duit yang meragukan, duduklah diam-diam. Tapi duit haram ni memang panas, timbul pula tamak haloba bisikan syaitan, konon nak beli kuasa, ada hati nak jadi pemimpin tertinggi. Belum apa-apa lagi dah nak mengutuk Dr. Mahathir, yang kalau nak dibanding dari segi jasa dan akhlak, bezanya ibarat bumi dengan langit (baik dengan azmin mahu pun anwar). Jangan lupa azmin, yang memalukan anwar dan samsidar, ialah jaguh kokok PAS Matsapu. Janganlah kerana sekarang dah berkawan rapat dengan PAS dan DAP, sengaja melupakan siapakah yang sebenarnya mula-mula mendedahkan hubungan salahlaku seks anwar dengan samsidar. Tidak lain iaitu matsapu dari PAS dan Karpal singh dari DAP. Janganlah hendak berbohong kepada generasi baru, dengan meletakkan kesalahan kepada Dr. Mahathir. Tanpa Dr.M malaysia telah lama tunduk dibawah ceti yahudi iaitu IMF.

    BalasPadam
  4. mat sapu sama jer tarafnya dengan anwar...dua2 tibai bini orang..
    tapi mat sapu pandai....tak pancut dalam kot..pasal tu mat sapu ni tak ada merata-rata.kalau tidak..bewak hidup hasil cucuk tanam mat sapu ni lagi ramai...

    BalasPadam
  5. amin ni tak sedar diri punya manusia.. dia igt dia sp? dia igt dia perlekehkan sp? Tun kalo nk jatuhkan ko, dia tiup jelah.. x layak ko nk lwn dia..

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.