Sabtu, 27 November 2010

Kongres Nasional Medan Ahli PKR Tayang Bontot

    3:41:00 PG   1 comment


Kongres Nasional PKR 2010 khabarnya bakal gamat dengan berbagai demonstrasi yang dirancang ahli-ahli parti itu tanda protes proses pemilihan pucuk pimpinan yang diadakan baru-baru ini. Agendadaily difahamkan sekurang-kurangnya lima kumpulan sudah sedia untuk ‘beraksi’ sepanjang kongres yang bermula 26 hingga 28 November ini yang diadakan di Dewan Sivik Petaling Jaya itu.

Sumber memberitahu, demo terbabit dirancang oleh mereka yang tidak puas hati dengan perjalanan pemilihan PKR sebelum ini.

“Esok (26 Nov) masa Kongres Nasional sayap Angkatan Muda dan Wanita, satu kumpulan yang dipercayai pro Badrul Hisham Shaharin akan melakukan protes.

“Mereka dipercayai akan pakai baju warna hitam tanda berkabung dengan demokrasi yang mati dalam PKR,” kata sumber tersebut.

Badrul Hisham merupakan calon Ketua Angkatan Muda yang khabarnya tewas tipis dengan penyandang Shamsul Iskandar Mohd Akin.

Selain Angkatan Muda, Agendadaily turut difahamkan bahawa ada satu kumpulan dari Johor, dua dari Selangor dan satu dari Perak akan turut ‘beraksi’ sepanjang kongres tersebut.

“Kumpulan yang rancang demo ini kebanyakkannya dari mereka yang tewas masa pemilihan di peringkat cabang,” kata sumber tersebut.

Selain demonstrasi yang memang sinonim dengan PKR, penyebaran risalah berhubung berbagai penyelewengan dalam pemilihan parti itu juga khabarnya akan dilakukan.

“Bolehlah kalau nak tengok ‘pesta demokrasi’, dengan risalah, banner dan macam-macam lagi,” ujar sumber terbabit.-25/11/2010 SUMBER ANGENDA DAILY

Wak J: Jangan lupa kita datang berdemao yer. Macam-macam boleh kita lihat nanti. Segala macam 'BONTOT' ada, nak bontot kuali ada, bontot periuk ada, kuih bontot ada. Semuanya tentang 'BONTOT' ada di sana. Ayuh!! Ramai-ramai kita ke sana memeriahkan Pesta Demokrasi yang dianjurkan oleh PKR (parti suka bontot)

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. hahaha!! wak jangan lupa bawa lastik.. boleh kita lastik bontot yang "baik" punya!!!

    Auuuwww You!! tak rela you!!!

    hahaha!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.