Khamis, 7 April 2011

Kalau Anwar Penzina & Peliwat Tidak Mengapa....Asalkan Dia Pejuang Rakyat...Tuiihh

    6:01:00 PG   2 comments


"Jika ditakdirkan Anwar memang sahih seorang peliwat dan penzina sekalipun, saya tetap menyokong Anwar disebabkan perjuangannya"

"Walau siapa pun Anwar..buat masa ini dia adalah hero seluruh rakyat Malaysia yang tertidas dan cintakan keadilan.Dengan izin Allah, hanya Anwar yang layak untuk mengepalai perubahan iklim politik di Malaysia..mudah-mudahan kejayaan Anwar untuk menakluki Putrajaya akan membawa kepada lahirnya ramai pemimpin yang lebih sempurna"


Dunia dah nak kiamat agaknya. Selain dari tanda-tanda kecil yang selalu kita lihat di serata dunia di mana sering berlakunya gempa bumi tidak kira bersekala kecil atau besar, Kini satu lagi tanda yang dulu samar-samar untuk kita melihatnya, kini sudah mula menjadi semakin jelas dan nyata, iaitu apabila si pendusta, penzina atau mereka yang rosak akhlaknya diangkat sebagai idola pemimpin agung tanpa ada sebarang keraguan di hati.

Berdasarkan dari petikan komen (merah) yang sempat wak ceduk daripada blog penjilat tegar Nuar Berahim. Sudah pasti bagi siapa yang membaca komen yang tertulis di dalamya akan menggelengkan kepala sambil mengucap panjang. Sampai begitu sekali tahap ketaksuban mereka ini terhadap seorang manusia yang bergelar "Anugerah Tuhan".

Inilah akibatnya jika seorang manusia itu terlalu taksub dan terlalau menaggungkan manusia lain melebihi dari mengagungkan kebesaran penciptaNya sendiri. Kerana terlalu taksub juga mereka ini sanggup membutakan mata hati dari melihat kebenaran yang dibentangkan di hadapan mata sendiri dan menolak mentah-mentah segala bukti-bukti serta dalil-dalil yang menyatakan sesungguhnya "Anugerah Tuhan" itu sememangnya sudah rosak moral dan akhlaknya.

Pelabgai alasan dicipta oleh pentaksub ini bagi menenangkan hati sendiri dan para penyokong mereka yang sedang kebingungan tak tahu hujung pangkal. Sama ada ingin percaya atau tidak kesahihan klip video seks yang melibatkan pemimpin agung mereka. Sebelum ini pihak polis juga telah mengsahkan ketulenan mutu video klip tersebut. Cuma yang menjadi tanda tanya dalam kotak fikiran kita semua, benarkah batang tubuh yang melakukan aksi lucah tersebut ialah Anwar Ibrahim?

Terlajak perahu boleh diundur, tetapi bila sudah terlajak perbuatan iaitu dengan menjadi pentaksub tegar kepada Anwar Ibrahim, maka terpaksalah diteruskan juga segala apa yang diperjuangkan sebelum ini demi untuk kesinambungan seorang manusia yang bergelar "Anugerah Tuhan", Yang hitam tetap dikata hitam. Itulah perinsip yang dipegang oleh pentaksub pakatan haram terhadap Anwar. Tiadak ada siapa pun yang boleh mengubah prinsip mereka ini walau warna hitam yang mereka selalu mereka lihat itu kian pudar warnaya apabila yang haq mula berdiri dan yang bathil sikit demi sedikit tersungkur ke dalam lembah kehinaan..

Masih punya waktu lagi bagi penyokong atau pentaksub Anwar untuk kembali ke dunia nyata. Jangan biarkan diri terus hanyut dibuai oleh kata-kata manis serta perwatakan alim-alim kucing yang ditonjolkan oleh manusia yang bergelar "Anugerah Tuhan" ini. Jangan sampai tembelang Anwar sudah pecah barulah hendak menyesal kerana pada saat itu semunya sudah terlambat. Belajarlah perlahan-lahan untuk menerima hakikat, bahawa pemimpin yang diagung-agungkan selama ini sebagai pejuang rakyat (kononya) hanyalah seorang manusia biasa yang tidak pernah terlepas dari melakukan kesilapan.

Adakah ini yang kita mahukan, seorang manusia yang begitu rendah moralnya diangkat untuk dijadikan sebagai pemimpin kita pada masa hadapan. Sebelom kita mengatakan 'YA'. Ada baiknya kita berfikir berulang kali sebelum membuat apa-apa kepeutusan. Kerana apa yang bakal kita putuskan itu nanti akan merubah nasib masa depan anak bangsa dan negara...Wasalam..

Wak J: Anwar Ibrahim serta penyokongnya harus BERTAUBAT!

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. dah tau penzina, peliwat, masih nak sokong? wahhhh.. hebatnya penangan manusia bernama anwar.

    BalasPadam
  2. Ini semuanya salah Kak Jijah.
    Dah tahu, Anwar suka blowjob, buat ajelah.
    Dah tahu Anwar suka buat bermacam2 stail seks, lakukan ajelah.
    Dah tahu Anwar suka lubang kunyit, bagi ajelah.
    Mungkin juga Kak Jijah dah menopause dan tak lagi mampu melayan suami.
    Apa susah, bagilah suami kahwin lagi.
    Janganlah Kak Jijah pentingkan sangat diri sendiri.
    Yang lebih penting adalah parti, rakyat dan negara Malaysia yg tercinta!

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.