Rabu, 29 Jun 2011

Selepas Johari Abdul, Giliran Papa Gomo Pula Masuk YouTube

    4:52:00 PTG   1 comment

Salam, wak muncul kembali..hehehe.Sudah lama bebenor rasanya wak tak kemaskini blog. Hehehe macam biasa lah, kerja masih lagi bertimbun-timbun dan tak tahu bila nak habis. Anak pula dah bertambah lagi seorang. Huh! memang tak cukup kaki dan tangan nak handle..hehehe

Hari ini dan hari-hari seterusnya rakyat Malaysia akan terus disajikan dengan cerita-cerita dalam kain, dalam kelambu serta kisah turun tanga, naik tangga yang berlaku dalam keluarga 69 pakatan haram  (Pas, PKR & DAP)

Cerita yang tengah hangat sekarang ini berlegar-legar di laman blog, berkisar tentang seorang wakil rakyat bernama Johari Abdul atau lebih dikenali dikalangan rakan blogger sebagai Jo Bendul atau Jo Jambul.

Selepas meletupnya cerita video seks yang melibatkan seorang pemimpin utama pembangkang Pakatan Haram bersama seorang china doll. Johari Abdul lah merupakan antara orang yang terawal menontonya..huhuu class gitu.

Selain tabiat suka berbohong selaku orang politik. Johari Abdul ini juga mempunyai tabiat seperti lelaki normal lain iaitu gemar menonton video lucah. Kalau tak percaya tengok video di bawah ini. Kantoi bodoh je..

Menurut maklumat yang banyak bertebaran di ruang cyber mengatakan Johari Abdul adalah individu yang terawal mengesahkan si pelaku zina dalam video seks tersebut adalah Anwar Ibrahim merangkap suami kepada Wan Azizah dengan tanpa was-was...

Setelah hajatnya untuk menuntut habuan pelincir dari Dato T gagal. Johari Abdul juga lah antara orang yang terawal menafikan pelaku zina yang sedang berkasi kamasutra dalam video klip itu bukan Anwar Ibrahim. Hebat sungguh si Johari Abdul nih.. Boleh digelar "The 1st Man"...

Demi ingin mengambil hati bosnya kembali iaitu Anwar Ibrahim, apa sahaja sanggup dilakukan termasuk perkara-perkara pelik, melucukan dan kelihatan bodoh. Wakil rakyat kawasan mana la dia ni. Buat malu betul.

Perkara yang membuatkan ramai orang rasa tak boleh tahan dari menahan apa saja termasuk kencing ialah, apabila melihat video klip bikinan Jo Bendul sendiri di YouTube. Natah apa-apa aja yang dicakapkan kat dalam tu. Gayanya macam pakar tapi semunya hamPASsss.. Nak cari publisiti la tu. Hehehe. Tujuan video klip serta penerangan yang dibuat oleh si Bendul dalam videonya ini sebenarnya semata-mata untuk meng-cover up cerita kotei bengkok bosnya yang kini hangat menjadi bahan bualan di seluruh pelusuk tanah air.



Hari in wajah Johari Abdul semakin popular dan glamour di laman YouTube, bukan kerana video yang dihasilkan itu bagus dan dipercayai ramai, tetapi disebabkan oleh rakaman yang dibuat oleh Dato T ke atas diri Johari Abdul sendiri ketika sedang seronok dan asyik menonton aksi lucah bosnya yang tengah sedap menutuh chinadoll...amik kau!.

Mungkin selepas ini mereka-meraka yang terlibat dan terawal menonton video klip lucah ketua pembangkang pakatan haram bersama Dato T, akan berasa seram sejuk & panas badan kerana dikhuatiri wajah mereka pula akan terpampang di YouTube. Siap sedia je la semua..

Memang tak dapat nak di bayangkan sekiranya wajah PAPA GOMO pula yang masuk YouTube ketika sedang asyik menonton video lucah Anwar Ibrahim bersama Dato T. Jangan marah yer Papa..hehehe..Nasib la tu siapa jadi orang yang terawal menonton video tersbut.

Moral dari kisah Jo Bendul ini, disarankan kepada penggemar atau penonton video prono, disarankan agar menontonya secara berseorangan dan jangan kecoh-kecoh bila dapat tengok barang baik. Sendiri syok sudah ler. Tak kan itu pun nak kena ajar kikikikiki..

Wak J: Macam Jerangkung dalam Baldi pulak si Jo Bendul ni bila ketawa terkekek-kekek sambil nonton aksi seks bosnya...

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. salam bro, lama kau rehat ye..he he he

    aku pun rasa muka aku pun dah kena rakam le...huhuhu

    apa pun Johari Abdul Chekmate

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.