Khamis, 29 September 2011

Buku Komik Lucah Anwar Ibrahim Kini di Pasaran...Mesti Beli!!

    5:40:00 PTG   No comments

KAH..KAH..KAH..Anwar Ibarhim dah semakin terdesak untuk menyelamatkan dirinya dari disabitkan dengan kesalahan meliwat Saipul Bukhari. Maka dengan bantuan tenuk-tenuk belaanya wujud la buku cerita dongeng nih. Kih..kih..kih...jangan lupa beli ok..nak tengok apa yg dia orang dok temberang dengan pencacai tegar kat dalam buku tu.

Ini lah taktik orang bila berada dalam keadaan terdesak. Macam-macam cara yang di lakukan termasuk terbitkan buku cerita dongeng nih. Bila orang suruh bersumpah junjung Al-Quran tak berani. Ambil ujian poligraf macam-macam alasan diberi. Nak nafi kotei bengkok tak masuk dalam dubur pun sapai orang lain yang kena bagi keterangan dalam mahkamah.

Ada siapa-siapa yang dah beli buku ni, nanti kita ulas sama-sama. Dengar nama penerbitnya wak pasti kau orang dah gelak..Tu belum lagi baca isi kandunganya, mahu berguling atas jalanraya....Wak nak pi tempah 1 dulu, sekadar nak tahu jer...hehehehe

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.