Ahad, 13 November 2011

Lawak Babun: Budak Sekolah Gedik Lagi Hamsap!

    2:45:00 PG   No comments


Tak boleh tahan nak ketawa dibuatnya, bila wak tengok perangai budak sekolah rupa ni. Dah macam beruk makyeh terkinja-kinja akibat dibaling mercun.

Sekolah mana la budak ni belajar. Buat malu kaum dan nama Malaysia je bila terlihat Jalur Gemilang yang tergantung di balik cermin tu.

Kalau Nik Ajis tengok video klip nih mesti dalam hati dia dok kata..."Macam siyee je bebudak nih"

Layan..layan..Jangan ketawa pulak...hehehehehe


Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.