Ahad, 13 November 2011

MP Lembah Pantai Tukar Kerjaya?

    11:30:00 PTG   No comments

Petanda kekalahan Pakatan Haram terutama sekali di kawasan Parlimen Lembah Pantai kini sudah semakin menunjukan isyarat yang jelas, apabila wakil rakyatnya sudah mula berjinak-jinak dengan dunia pengiklanan atau peragaan. Untuk rekod kawasan Parlimen Lembah Pantai diwakili oleh anak kepada ketua pembangkang Malaysia bernama Nurul Izzah Anwar Al-Juburi.

Berbekalkan wajah yang cantik manis serta susuk tubuh yang masih bergetah lagi, sudah semestinya ia tidak menjadi penghalang untuk MP Lembah Pantai ini menceburi bidang yang mungkin agak asing buat dirinya sekarang ini, iaitu sebagai duta produk barangan pengguna apabila tidak lagi menjadi wakil rakyat selepas keputusanPRU13 diumumkan.

Untuk langkah permulaan sebelum menceburi bidang ini secara sepenuh masa, MP Lembah Pantai ini telah mengikat beberapa kontrak PERCUMA untuk beberapa buah kedai yang menjual barangan pengguna antaranya ialah Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) bagi satu tempoh masa sehingga berakhirnya PRU13, dengan menjadi duta kepada produk barangan berasaskan sabun pencuci lantai rumah.

Dengan perwatakan ayu dan bersahaja yang ditujukan di hadapan lensa kamera sambil memegang dua botol bahan pencuci lantai ketika sesi fotografi, sudah pasti setiap produk yang dipromosi akan mendapat sambutan yang menggalakkan dari orang ramai terutama sekali golongan rakyat yang kurang berkemampuan.

Memang tidak sia-sia Anwar Berahi mempunyai anak perempuan yang sangat berbakat sama sepertinya, walau kurang bagus prestasinya untuk menjadi seorang wakil rakyat, namun ia tidak menjadi kayap di kaki Nurul Izzah kerana dengan kelebihan rupa paras serta bakat baru yang tidak pernah disangka ini, tentunya ia akan memberi jaminan masa hadapan yang lebih baik, walau dia tahu yang harta bapanya itu tidak akan habis dibelanjakan.

Untuk langganan model sambilan one night stand bagi mempromosikan produk barangan anda sila datang ke puast khidmat masyarakat di Parlimen Lembah Pantai untuk mendapatkan maklumat lanjut. Promosi model percuma ini akan berakhir sehari sebelum PRU13 bermula. Cepat apa tunggu lagi.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.